Google: Продължава ли да е мобилен българинът след лятото

Google: Продължава ли да е мобилен българинът след лятото Снимка: pixabay.com

Доклад от 01 септември 2020 г.

Продължаваме да ви информираме за промените на мобилността на българите според периодичните доклади на Google Inc. Ето какво показват данните от последния отчет, направен на 1 септември:

 



 

1. В началото на септември месец посещаемостта на търговски места и места за отдих и забавления е намаляла с 2% от предходния месец.

 

2. Посещенията на пазари, хранителни стоки и аптеки са се увеличили с 9% от миналия месец като стойността е доближила отмерванията от началото на август.


 

3. Посетителите на паркове и открити общински и обществени места са спаднали отново драстично с 49% от края на август. В сравнение с изминалия месец средната измерената стойност е с 6 пункта по-висока през август


 


 

4. Посещенията на възлови транспортни места са намалели с 8%.

 

5. Посещаемостта на работните пространства рязко е спаднала с 29%  от миналия месец. 


 

6. Жилищните пространства са се пооживили, като посещаемостта там е нараснала с 10%.

 

 

От направения анализ може да се заключи, че в периода между 23 август и 1 септември най-значителна промяна в мобилността на хората е настъпила в парковете, жилищните пространства и работните места. Рязкото нарастване в посещаемостта на жилищните пространства е пропорционално на драстичния спад на посещаемостта на работни места и паркове, което показва, че най-вероятно голяма част от работещите са все още в годишен отпуск, но не пътуват така активно както през изминалите месеци. Стойността на мобилност в парковете е 102%, което сочи, че в страната броят на гостите и туристите е намалял значително, но туристопотокът не е спрял.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: