Zoom направи бум на фона на пандемията

Zoom направи бум на фона на пандемията

Тъй като не се очаква краят на пандемията да е скоро, Zoom бележи скок на корпоративните си клиенти.

Zoom Video Communications Inc. се превърна в част от живота на хората по време на пандемията. Милиони хора използват онлайн видео услугата безплатно, но за да оцелява, тя се нуждае от компании, които да плащат, пише MarketWatch.

Zoom отчете още едно невероятно тримесечие, тъй като потребители, училища и всякакви бизнеси продължават да използват услугата, изпращайки акциите му с 22% нагоре. Докато повечето хора използват Zoom безплатно, все повече компании подписват сделки за големи суми.

Компанията заяви, че е добавила 219 клиенти през второто тримесечие, които са похарчили повече от $100 000 за последващия 12-месечен период. На 31 юли, към края на тримесечието, тя достигна 988 клиенти с абонаменти във високия клас.

Zoom също заяви, че разширява партньорството си със ServiceNow Inc. Той подписа сделка за Zoom Phone, компанията за облачен софтуер. Това е нова система за замяна на старите PBX системи. Тъй като повечето хора работят от вкъщи, тези централи често стоят без работа, докато служителите използват собствените си телефони. Zoom разшири тази услуга в международен план през второто тримесечие и пусна предложение за хардуер от компанията срещу фиксирана месечна сума. Това ще му позволи да продава повече услуги на големи корпоративни клиенти и по този начин да прави повече продажби.

„Продължаваме да наблюдаваме ръст през периода, както от нови, така и от съществуващи клиенти. Виждаме огромни възможности в уебинарите, както и в Zoom Phone", заяви финансовият директор на Zoom Кели Стекелбърг. "Всъщност подписахме най-голямата си сделка за Zoom Phone до момента.“

По-малките клиенти също нарастват бързо, но те биха могли да имат по-нестабилен ефект върху финансите на Zoom. Zoom завърши тримесечието с около 370 000 клиенти, които имат 10 или повече служители, добавяйки нови 105 000 към клиентите си от второто тримесечие. 36% от приходите на Zoom вече идват от по-малки компании, което е 6% увеличение, спрямо 30% преди.

Но мениджърите признаха, че тези клиенти показват по-голяма склонност да се „отбиват“ при други услуги. Те са и най-очевидните мишени за съперниците на Zoom - Google Meet на Alphabet, Teams на Microsoft Corp. и WebEx от Cisco Systems Inc. 

Чрез сключване на повече сделки за големи суми, разширяване на предложенията извън видеоконферентната връзка и увеличаване на броя по-малки корпоративни клиенти, Zoom продължава да доказва водещата си позиция в сферата. Стекелбърг прогнозира, че в близкото бъдеще всички ще работят от вкъщи. Но и естеството на работата, когато хората се върнат в офиса, ще се промени драстично. Това ще се случи по начини, които ще продължат да правят Zoom важна част от ежедневието.

„Много компании имат големи, отворени пространства, а мисля, че това няма да е работещ вариант за в бъдеще“, каза той. Служителите могат да преминат към два или три дни седмично в офиса, като работят вкъщи през останалото време. Така няма да има голяма нужда от много малки офиси с малко работници.

Тъй като бъдещето на работата е вероятно да остане до голяма степен същото, както по време на пандемията, Zoom ще продължава да извлича ползи.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: