
Бизнес моделът е отговорен за успеха на конгломерата LVMH
- Мениджмънт
- Източник: UKessays
- Автор:

LVMH - луксозна империя с над 46 милиарда евро приходи за 2018 г., обхващаща няколко индустрии: вина и спиртни напитки, модни и кожени изделия, парфюми и козметика, часовници и бижута, както и селективно продажба на дребно. Състои се от марки като Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Fendi, Loro Piana, Moet & Chandon, Gucci и др.
Президент на компанията е бизнесменът Бернар Арно. През 1989 г. застава начело на компанията, която и до днес се управлява от него и семейството му. Той е президент и на борда на директорите на семейната компания Groupe Arnault S.E.
Успехът на известния конгломерат е безспорен. Зад него стоят години на труд и постоянство, усърдна работа, правилни сделки, ценни клиенти, качествена стока и хитри пазарни тактики. LVMH предприема корпоративна стратегия за спонсорство, която подкрепя широк спектър от инициативи от обществен интерес и насочени към съживяване и популяризиране на художественото наследство на Франция. Спонсорира множество изложби, за да популяризира главната си мисия „Western Art de Vivre“. Смисълът на това е усещане за стил, ярка връзка с миналото и неговата традиция, пренесени в настоящето. Това е култът към красотата и креативността на всяко ниво, съчетаващ ноу-хау на предците и майсторството с модерното и страст за качество. Тази философия е увековечила традицията на най-древната и изискана изработка. LVMH предоставя финансова помощ „Награда за млади артисти LVMH“ на студентите по изкуство за насърчаване на културния инстинкт на младите поколения, особено в изобразителното изкуство и музиката. За да популяризира младите таланти, LVMH подкрепя виртуозите, като им дава назаем цигулки Stradivarius от своята колекция и организира множество концерти. Компанията спонсорира цялостна програма MBA за управление на луксозни стоки в най-добрите френски бизнес училища, ESSEC, за да подсигури бъдещия си персонал.
От LVMH се фокусират върху непрекъснатото придобиване на нови компании с нов печеливш бизнес. Редица проучвания показват, че печалбата на LVMH е нараснала с 500% за единадесет години и се е умножила 15 пъти благодарение на подхода на Бернар Арно.
Президент на компанията е бизнесменът Бернар Арно. През 1989 г. застава начело на компанията, която и до днес се управлява от него и семейството му. Той е президент и на борда на директорите на семейната компания Groupe Arnault S.E.
Успехът на известния конгломерат е безспорен. Зад него стоят години на труд и постоянство, усърдна работа, правилни сделки, ценни клиенти, качествена стока и хитри пазарни тактики. LVMH предприема корпоративна стратегия за спонсорство, която подкрепя широк спектър от инициативи от обществен интерес и насочени към съживяване и популяризиране на художественото наследство на Франция. Спонсорира множество изложби, за да популяризира главната си мисия „Western Art de Vivre“. Смисълът на това е усещане за стил, ярка връзка с миналото и неговата традиция, пренесени в настоящето. Това е култът към красотата и креативността на всяко ниво, съчетаващ ноу-хау на предците и майсторството с модерното и страст за качество. Тази философия е увековечила традицията на най-древната и изискана изработка. LVMH предоставя финансова помощ „Награда за млади артисти LVMH“ на студентите по изкуство за насърчаване на културния инстинкт на младите поколения, особено в изобразителното изкуство и музиката. За да популяризира младите таланти, LVMH подкрепя виртуозите, като им дава назаем цигулки Stradivarius от своята колекция и организира множество концерти. Компанията спонсорира цялостна програма MBA за управление на луксозни стоки в най-добрите френски бизнес училища, ESSEC, за да подсигури бъдещия си персонал.
От LVMH се фокусират върху непрекъснатото придобиване на нови компании с нов печеливш бизнес. Редица проучвания показват, че печалбата на LVMH е нараснала с 500% за единадесет години и се е умножила 15 пъти благодарение на подхода на Бернар Арно.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите

Атака с камион остави единадесет жертви и много ранени във Ванкувър, Канада (обновена)
КЕШ клуб
300
3 000
30 000