
Бизнес моделът е отговорен за успеха на конгломерата LVMH
- Мениджмънт
- Източник: UKessays
- Автор:

LVMH - луксозна империя с над 46 милиарда евро приходи за 2018 г., обхващаща няколко индустрии: вина и спиртни напитки, модни и кожени изделия, парфюми и козметика, часовници и бижута, както и селективно продажба на дребно. Състои се от марки като Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Fendi, Loro Piana, Moet & Chandon, Gucci и др.
Президент на компанията е бизнесменът Бернар Арно. През 1989 г. застава начело на компанията, която и до днес се управлява от него и семейството му. Той е президент и на борда на директорите на семейната компания Groupe Arnault S.E.
Успехът на известния конгломерат е безспорен. Зад него стоят години на труд и постоянство, усърдна работа, правилни сделки, ценни клиенти, качествена стока и хитри пазарни тактики. LVMH предприема корпоративна стратегия за спонсорство, която подкрепя широк спектър от инициативи от обществен интерес и насочени към съживяване и популяризиране на художественото наследство на Франция. Спонсорира множество изложби, за да популяризира главната си мисия „Western Art de Vivre“. Смисълът на това е усещане за стил, ярка връзка с миналото и неговата традиция, пренесени в настоящето. Това е култът към красотата и креативността на всяко ниво, съчетаващ ноу-хау на предците и майсторството с модерното и страст за качество. Тази философия е увековечила традицията на най-древната и изискана изработка. LVMH предоставя финансова помощ „Награда за млади артисти LVMH“ на студентите по изкуство за насърчаване на културния инстинкт на младите поколения, особено в изобразителното изкуство и музиката. За да популяризира младите таланти, LVMH подкрепя виртуозите, като им дава назаем цигулки Stradivarius от своята колекция и организира множество концерти. Компанията спонсорира цялостна програма MBA за управление на луксозни стоки в най-добрите френски бизнес училища, ESSEC, за да подсигури бъдещия си персонал.
От LVMH се фокусират върху непрекъснатото придобиване на нови компании с нов печеливш бизнес. Редица проучвания показват, че печалбата на LVMH е нараснала с 500% за единадесет години и се е умножила 15 пъти благодарение на подхода на Бернар Арно.
Президент на компанията е бизнесменът Бернар Арно. През 1989 г. застава начело на компанията, която и до днес се управлява от него и семейството му. Той е президент и на борда на директорите на семейната компания Groupe Arnault S.E.
Успехът на известния конгломерат е безспорен. Зад него стоят години на труд и постоянство, усърдна работа, правилни сделки, ценни клиенти, качествена стока и хитри пазарни тактики. LVMH предприема корпоративна стратегия за спонсорство, която подкрепя широк спектър от инициативи от обществен интерес и насочени към съживяване и популяризиране на художественото наследство на Франция. Спонсорира множество изложби, за да популяризира главната си мисия „Western Art de Vivre“. Смисълът на това е усещане за стил, ярка връзка с миналото и неговата традиция, пренесени в настоящето. Това е култът към красотата и креативността на всяко ниво, съчетаващ ноу-хау на предците и майсторството с модерното и страст за качество. Тази философия е увековечила традицията на най-древната и изискана изработка. LVMH предоставя финансова помощ „Награда за млади артисти LVMH“ на студентите по изкуство за насърчаване на културния инстинкт на младите поколения, особено в изобразителното изкуство и музиката. За да популяризира младите таланти, LVMH подкрепя виртуозите, като им дава назаем цигулки Stradivarius от своята колекция и организира множество концерти. Компанията спонсорира цялостна програма MBA за управление на луксозни стоки в най-добрите френски бизнес училища, ESSEC, за да подсигури бъдещия си персонал.
От LVMH се фокусират върху непрекъснатото придобиване на нови компании с нов печеливш бизнес. Редица проучвания показват, че печалбата на LVMH е нараснала с 500% за единадесет години и се е умножила 15 пъти благодарение на подхода на Бернар Арно.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

В Германия откриха голямо находище на литий

Тръмп иска да инвестира във Венецуела

Полската гранична охрана отри тунел под граничната бариера с Беларус

Медиен скандал във Великобритания: ВВС разпространява необективна информация

100 хиляди души: Мъск посочи броя на първите колонизатори на Марс

Медицинските съвети на изкуствения интелект могат да ни заблудят

Златото отбеляза добра седмица

Китай изведе на ниска орбита нова партида интернет сателити

Nestlé ще съкрати 16 000 работни места в предприятията си по света
КЕШ клуб
300
3 000
30 000