
YouTube внедрява неизключваема 30-секундна реклама на телевизорите
- Знание
- Текст:

На събитието YouTube Brandcast ръководството на компанията обяви, че най-популярното съдържание ще бъде придружено на смарт телевизори с 30-секундни неизключваеми реклами – същите, които се показват по конвенционалните телевизионни канали от десетилетия.
Това обаче не е единственият "подарък" за потребителите. Събитието обяви и началото на тестването на нова функция Pause Experiences - рекламите ще се показват, ако потребителят натисне пауза, докато възпроизвежда видеоклипа.
Освен това представители на ръководството на YouTube се похвалиха с постиженията на услугата: броят на потребителите на YouTube и YouTube TV, гледащи съдържание на смарт телевизори през декември 2022 г., надхвърли 150 милиона души - само в Съединените щати.
Услугата запазва лидерската си позиция в страната сред най-популярните канали за получаване на съдържание от телевизионни екрани (статистиката се отнася както за стрийминг платформи, така и за традиционни телевизионни мрежи). През април това беше единствената платформа, която отбеляза месечен ръст на аудиторията.
Повече потребители използват смарт телевизори, за да гледат YouTube, което показва промяна в предпочитанията на аудиторията. В същото време потребителите, особено младите, не искат да правят разлика между каналите за получаване на съдържание - на една и съща платформа те искат да виждат популярни влогъри, спортни събития и блокбъстъри, а сега всичко това може да се намери в YouTube.
Новата 30-секундна реклама без възможност за изключване ще се появи в селекцията на YouTube Select на първите 5% най-гледани и най-„ангажиращи“ видеоклипове.
Рекламите по време на пауза ще бъдат налични и в експериментален режим. Видеоклиповете ще бъдат „силно визуални“ и може да съдържат QR кодове за взаимодействие със съответните марки.
Източник: Variety
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
