
Toyota потвърди титлата си на най-продаваната автомобилна марка в света
- Компании
- Текст:

Глобалните продажби на групата, включително подразделението за камиони Hino Motors и производителя на компактни автомобили Daihatsu, паднаха с 0,1%, тъй като рекордните продажби в чужбина от 8,6 милиона помогнаха да се компенсира спадът от 9,6% на вътрешните продажби до 1,9 милиона.
Заемащият второ място съперник Volkswagen Group по-рано този месец отчете най-ниските си продажби от повече от десетилетие, 8,3 милиона автомобила, тъй като блокирането на Китай заради COVID-19 и войната в Украйна преобърнаха веригите за доставки.
Въпреки че някои ограничения върху доставката на чипове засегнаха Toyota, японският автомобилен производител заяви, че търсенето нараства в Азия и увеличаването на производствения капацитет и оптимизацията в Азия и Северна Америка му помогнаха да увеличи глобалното производство с 5% през 2022 г.
През ноември Toyota преразгледа производствената си прогноза за текущата фискална година до края на март до 9,2 милиона автомобила от 9,7 милиона.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Кой се страхува от „Радио Свобода” и „Гласът на Америка”

Индийският премиер се присъедини към платформата Truth Social

Как да се стимулират инвестициите в соларни системи, предлагат от БАСЕЛ

Граничните служби: в САЩ влизат много повече контрабандни яйца, отколкото фентанил

Харвард обяви програма за безплатно обучение

Словакия заяви плановете си за възстановяване на транзита на газ през Украйна

Китай изпревари САЩ и стана основен купувач на чипове на Samsung

Цената все още е главен мотив за потребителите при вземането на решение за покупка
