Застрахователната компания Ping An се справя с пандемията чрез използване на иновационни технологии

Застрахователната компания Ping An се справя с пандемията чрез използване на иновационни технологии Снимка: centralbanking.com

Тя получи най-високата оценка в областта на използването на изкуствен интелект, интернет на нещата, устойчивост на демографията, технологии за компютърно зрение и insurtech.

Анализаторите на GlobalData определиха Ping An като една от малкото авторитетни застрахователни компании, които предоставиха на своите клиенти решителни превантивни мерки във връзка с пандемията от COVID-19.

 

Според тематичната застрахователна карта на GlobalData, китайският застраховател е оценен значително по-добре от най-близките му конкуренти в частта за предприети мерки в отговор на пандемията.

 

Застрахователната компания получи и най-високата възможна оценка в областта на използването на изкуствен интелект, интернет на нещата (IoT), устойчивост на демографията, технологии за компютърно зрение и insurtech.

 

„Проучването на GlobalData установи, че фирми като Ping An са успели да се справят добре с пандемията поради това, че малкият им размер позволява на тези компании да се адаптират бързо към ситуацията", каза Даниел Пиърс, старши застрахователен анализатор в GlobalData.


„Освен това застрахователните иновационни технологии insurtech имат по-силни позиции, тъй като те с по-голяма вероятност ще предлагат застраховане на основата на фактическото му използване, което е по-подходящо за потребителите в настоящия момент."

 

„Застрахователната компания Metromile, например, предлага автомобилна застраховка на миля, която може би е за предпочитане сега, когато страните се намират в изолация или повечето потребители продължават да работят от дома си, което намалява вероятността те да шофират", казва още Пиърс.

 

„Ping An изключително активно използва своите възможности в областта на изкуствения интелект (AI) - категорията, в която получава най-висока оценка - за подобряване на ранната диагностика на пандемията",  добавя Бен Кери-Евънс, застрахователен анализатор в GlobalData.

 

„COVID-19 несъмнено ще бъде ключов проблем за застрахователите в близко бъдеще и глобалните застрахователи трябва да следят за това, колко активно Ping Аn реагира на него", казва в заключение анализаторът Кери-Евънс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: