Приложение остави стотици шофьори на Tesla извън колите им

Приложение остави стотици шофьори на Tesla извън колите им Снимка: chronicle.ng

Десетки автомобилисти съобщиха за софтуерна грешка, а Илон Мъск се извини в Twitter.

Мобилното приложение за достъп до колите прекъсна в началото на уикенда и в социалните медии започнаха да се сипят тревожни въпроси. В отговор на собственик на Model 3, който се оплака, че в Сеул, Южна Корея, приложението iOS не действа, Мъск написа в Twitter: 

„Сега трябва да се върне онлайн. Изглежда, че може би случайно сме пренатоварили мрежовия трафик. Извинете, ще вземем мерки, за да гарантираме, че това няма да се случи отново“.

За прекъсването първи съобщи специализираният уебсайт за електрически превозни средства Electrek, който е получил около 500  сигнала от собственици на Tesla първо от САЩ и Канада, а след това от Европа и Азия.

Според Electek системите на Tesla рядко имат прекъсвания, въпреки че през септември 2020 г. компанията е претърпяла няколко часа пълен срив както на сървърите за клиенти, така и на вътрешната система.

Стюарт Масън, редактор на уебсайта Car Expert, каза пред BBC, че шофьорите на автомобили Tesla скоро няма да разчитат изцяло на приложението. „Ще има вторичен механизъм за влизане или излизане от колата освен приложението, за да се избегнат трудностите“, оповести той.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: