
В Канада предлагат отстъпки и подаръци на ваксинирани клиенти
- Маркетинг
- Текст:

Застрахователи, пивоварни, музеи и технологични компании започнаха да предоставят промоции на ваксинираните си потребители, за да ускорят ваксинационната кампания в страната, съобщава La Presse.
В някои заведения за хранене ваксинираните получават отстъпки от няколко долара за храна или напитки или им подаряват бонбони. Отделни музеи въвеждат безплатен вход за ваксинирани, а застрахователни компании предоставят наградни точки в някои от пакетите си. Базираното в Торонто финансово приложение Drop пък предлага парични награди от 50 долара на потребители, които публикуват в социалните мрежи селфи как се ваксинират.
Според Джоан Макнайш, доцент по маркетинг в университета Райърсън, е важно, че компаниите съдействат за тази кауза. Тя коментира, че е трудно да се прецени доколко тези промоции успяват да убедят колебаещите се канадци да се ваксинират, но със сигурност помагат на тези, които се чувстват нервни преди инжекцията. За други обаче, по думите й, това е още един убедителен фактор.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
