
В Канада предлагат отстъпки и подаръци на ваксинирани клиенти
- Маркетинг
- Текст:

Застрахователи, пивоварни, музеи и технологични компании започнаха да предоставят промоции на ваксинираните си потребители, за да ускорят ваксинационната кампания в страната, съобщава La Presse.
В някои заведения за хранене ваксинираните получават отстъпки от няколко долара за храна или напитки или им подаряват бонбони. Отделни музеи въвеждат безплатен вход за ваксинирани, а застрахователни компании предоставят наградни точки в някои от пакетите си. Базираното в Торонто финансово приложение Drop пък предлага парични награди от 50 долара на потребители, които публикуват в социалните мрежи селфи как се ваксинират.
Според Джоан Макнайш, доцент по маркетинг в университета Райърсън, е важно, че компаниите съдействат за тази кауза. Тя коментира, че е трудно да се прецени доколко тези промоции успяват да убедят колебаещите се канадци да се ваксинират, но със сигурност помагат на тези, които се чувстват нервни преди инжекцията. За други обаче, по думите й, това е още един убедителен фактор.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Meta купи стартъп за клониране на гласове

Във Великобритания се оплакват от недостиг на вносни сирена

Биткойн с рекордна цена в началото на „крипто седмицата“

Въвеждането на еврото може да отслаби влиянието на некоректните търговци

Украинци, които не одобряват руската агресия, няма да могат да влизат в Русия

Китай отчита рекорден износ въпреки замразяването на търгоията със САЩ

ЕС и Мексико са готови да продължат „митническите” преговори със САЩ

Украйна и Азербайджан подписаха пътна карта за енергийно сътрудничество
