
Италианският бизнес - с 10% от БВП в България
- България
- Източник: БНР
- Автор:

Италианските компании в България осигуряват 25 000 работни места.
Италианските компании, които оперират в България, предоставят 25 хиляди работни места и генерират 10% от брутния вътрешен продукт на страната ни. Това стана ясно по време на дискусия, организирана по повод 20-ата годишнина от дейността на Асоциацията на италианските индустриалци, предава БНР.
Годишният оборот на италианските компании в България възлиза на 5,5 млрд. лв., стана ясно на срещата „България и Италия - добри практики в динамична среда".
Дискусията очерта тенденциите в сферата на предприемачеството и прогнозите пред бизнеса и започна с двустранни бизнес срещи под наслов „България и Италия - добри практики в динамична среда" и подписването на меморандум за сътрудничество между Агенцията за насърчаване на малките и средните предприятия и Конфиндустрия България - сдружението на италианското предприемачество у нас.
Освен италианския бизнес в страната, сдружението активно подкрепя и потенциални български инвеститори, които се интересуват от нови пазари и възможности.
По време на икономическия форум „Рестартирането - ново начало" представителите на българо-италианския бизнес дискутираха перспективите пред икономиката и следкризисното възстановяване.
Сред официалните гости на събитието бяха министърът на икономиката Лъчезар Борисов и италианският посланик в София Стефано Балди, както и Лука Серена, председател на Конфиндустрия Източна Европа.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Илон Мъск купи компания, която създава ИИ за генериране на видео

Кой се страхува от „Радио Свобода” и „Гласът на Америка”

Индийският премиер се присъедини към платформата Truth Social

Как да се стимулират инвестициите в соларни системи, предлагат от БАСЕЛ

Граничните служби: в САЩ влизат много повече контрабандни яйца, отколкото фентанил

Харвард обяви програма за безплатно обучение

Словакия заяви плановете си за възстановяване на транзита на газ през Украйна

Китай изпревари САЩ и стана основен купувач на чипове на Samsung

Цената все още е главен мотив за потребителите при вземането на решение за покупка
КЕШ клуб
300
3 000
30 000