Amazon създаде гривна, измерваща мазнините и емоциите ни

Amazon създаде гривна, измерваща мазнините и емоциите ни Снимка: pixabay.com

Гривната Halo излиза на пазара заедно с план за абонамент и смарт приложение.

Amazon влезе на пазара на преносимите аксесоари с голям бум. Компанията представи гривна за проследяване на здравето, наречена Halo, заедно с абонаментна услуга и приложение за смартфони.

В момента водещи продукти на фитнес гривни са Apple Watch и устройствата на Fitbit, които чакат одобрение за придобиване на права върху тях от Alphabet на Google. 

Продуктът Halo на Amazon използва концепцията на тези по-стари устройства, но добавя нови функции, които никога не са били виждани в масово преносимо устройство. Именно функция, която проследява емоционалното състояние на потребителя, като слуша тона на гласа му, и друга, която осигурява триизмерно изображение на тялото на собственика с приблизително изчислен процент телесни мазнини.

Това е сериозно оттегляне на Amazon от хардуерния бизнес, който преди това се беше фокусирал върху създаването на устройства за дома, като например смарт високоговорителите Echo и поточните видео устройства на Fire TV. Amazon се похвали с някои свои разработк на преносими аксесоари миналата есен, като безжични слушалки и комплект очила с вграден достъп до асистента Alexa. Но Halo е първият им реален удар в бързо разрастващия се пазар на преносими аксесоари. 

Миналата година Gartner изчисли, че този пазарен сегмент ще достигне стойност от 50 милиарда долара през 2020 г.

Последвайте ни в ТЕЛЕГРАМ

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: