
Генералният директор на MAN: Водородът не е подходящ за транспорта
- Транспортни
- Текст:

Изпълнителният директор на MAN Truck & Bus Александър Власкамп направи смело изявление в интервю за испаноезичното списание Expansión, заявявайки, че водородът не е жизнеспособно гориво за транспорта.
За това съобщава Electrek.
Директорът се позовава на високите разходи за производството на "зелен" водород, на неговата ограничена достъпност и на необходимостта от създаване на сложна инфраструктура за неговото съхранение и транспортиране. Въпреки че MAN все още провежда изследвания в областта на технологията за водородни горивни клетки, Власкамп подчертава, че компанията се фокусира предимно върху акумулаторни електрически камиони.
Освен това, той изразява съмнение относно достъпността на зеления водород в близко бъдеще, като се има предвид търсенето му от страна на други индустрии, такива, като производството на стомана, цимент и пластмаса.
Докато MAN продължава да проучва потенциала на водородните горивни елементи, компанията залага на акумулаторните електрически камиони. MAN вече е получила 800 поръчки за своите хибридни камиони, които могат да изминат между 600 и 800 километра на ден. Компанията също така разработва усъвършенствани батерии, които могат да осигурят още по-голям пробег.
Заявлението на Власкамп контрастира с подхода на много други големи играчи в сферата на камионните превози, които инвестират сериозно в камиони, работещи с водородно гориво.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Защо е важно да четем на децата на глас, дори когато те вече могат сами да четат

Ще подарят на Тръмп луксозен „летящ дворец”

Какво донесе новото търговско споразумение между САЩ и Китай

Доларът поскъпва спрямо световни валути след договореностите между САЩ и Китай

Цената на нефта от марката Brent се покачи до над 66 долара за барел

Мексико подаде съдебен иск срещу Google заради преименуването на Мексиканския залив

Британски автори настояват за законова защита от изкуствения интелект

Тръмп: САЩ ще увеличат обема на търговията с Индия и Пакистан
