
Европа ще забрани на Apple да говори за екологичността на своите продукти
- Екология
- Текст:

Вниманието на властите беше привлечено от рекламата на часовника Apple Iwatch, в която устройството беше наречено първата въглеродно-неутрална джаджа, съобщава FT.
Ръководителят на Европейската организация на потребителите (BEUC) Моник гойенс изрази мнението си, че подобни твърдения "са неточни от научна гледна точка и подвеждат потребителите".
Наскоро Европейският парламент и Европейският съвет постигнаха споразумение за забрана на "подвеждащи реклами", включително реклами, в които компаниите говорят за компенсиране на вредните емисии.
Експерти, интервюирани от Financial Times, отбелязват, че подобна реклама може да бъде пример за грийнуошинг, когато една компания се позиционира като екологична, без да има достатъчно основания за това.
Споразумението все още не се е превърнало в закон, но приемането му се очаква в най-скоро време.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Северна Корея строи най-големия си оръжеен завод

Русия продължава системните атаки срещу граждански обекти в Украйна

Четиридневна работна седмица ще изпробват и в Полша

Близкият изток между мира и войната (обзор)

Иран – противници и съюзници

Рястящите цени на златото разпалиха нелегалния златодобив в Африка

Второ издание на инициативата „Концерти на гарата“

Илон Мъск анонсира роботизирано такси, задвижвано от изкуствен интелект
