Джони Деп с рекорден рекламен договор

Джони Деп с рекорден рекламен договор Снимка: unilad.com

Звездата от „Карибски пирати” ще бъде лице на парфюм на Dior срещу $ 20 милиона

Ако някой си е мислел, че заради съдебните трилъри, в които се замеси, имиджът на Джони Деп „ще се размирише”, може би наистина става точно това – но „уханието в мрака” около капитан Джак Спароу е не само атрактивно и луксозно, но и очевидно печелившо. Френската луксозна модна къща и козметичен гигант Dior го потвърди, с невиждания мащаб на последния си рекламен договор, заложил на „имиджа на Джони Деп” – фактор, към който Холивуд прояви недалновидност, дистанцирайки се от своята звезда, заради съдебната битка с бившата му съпруга Амбър Хърд, припомня Variety. 

Джони Деп е лице на Dior Sauvage от 2015 г. и компанията беше подложена на силен натиск „да се отърве” от него, заради загубеното дело за клевета срещу британския The Sun през 2020 г., когато популярното издание нарече Деп „бияч на съпруги”. Но имиджът на Деп се подобри драстично, след като спечели делото за клевета срещу Амбър Хърд, а продажбите на Dior Sauvage рязко скочиха

Година след успешната съдебнат битка, която на свой ред ще му донесе над $ 10 милиона, календарът на Деп е пълен. Сделката с Dior съвпада с появата му на филмовия фестивал в Кан във вторник, за премиерата на историческата драма „Jeanne du Barry“, в която играе крал Луи XV. На следващия ден, 17 май, го очаква официална вечеря на Dior, преди да се отправи към Лондон, за да свири заедно с Ерик Клептън и Род Стюарт на събитие в памет на китариста на Джеф Бек. 

Същевременно, на филмовия пазар в Кан ще започнат и продажбите на първия филм, режисиран от Джони Деп след 25 години пауза – „Моди”, историята на на италианския художник Амедео Модилиани, с Рикардо Скамарчо и Ал Пачино

Според филмови и модни експерти, договорът с Dior може да накара големите филмови студиа да размислят дали да продължат да се лишават от таланта на Джони Деп, заради недоказаните обвиненията в домашно насилие. От провалени заради това договори той загуби сделка за $ 22.5 милиона за „Карибски пирати 6“. Но от тогава актьорът не спря да печели впечатляващи суми, било като продава собствени картини, или възраждайки музикалната си кариера.

За основен мотив да изчисти имиджа си, Джони Деп обаче определя не приходите, а двете си деца – 22-годишната Лили-Роуз Деп и 19-годишният Джак Деп, подчертава Нollywoodlife. Известен с тежкото си детство, Джони Деп винаги се е старал да ги обгражда с внимание – „те чуват по 75 пъти на ден, че са обичани”, казва актьорът, който очевидно планира нови бляскави изяви – остава само да гадаем в кои жанрове ще го отведе щедрият му талант

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: