Удар от космоса е унищожил библейския град Содом

Удар от космоса е унищожил библейския град Содом Снимка: https://pixabay.com/

Учени намериха доказателства

Археолози са проучили внимателно района, където някога се е намирал град Тал ел-Хамам. Те са открили керамика, както и строителни материали, които са се стопили под въздействието на невероятно високи температури.

Ето защо са направени изводи, че причината за унищожаването на „Содом“ е експлозия, която се е случила във въздуха преди около 3650 години, пише Scitechdily.

Преди няколко хиляди години този огромен град е бил на  пика на своя просперитет. Намирал се е на хълм до река Йордан. Това селище се счита за един от най -гъсто населените градове, съществували през бронзовата епоха. Заслужава да се отбележи, че Тал ел-Хамам е бил около 10 пъти по-голям от Йерусалим.

На тази територия експертите многократно са откривали артефакти, които принадлежат не само към различни култури, но и принадлежат към различни епохи.

Слоят, който датира от бронзовата епоха, е привлекъл вниманието на археолозите най -много поради разтопените строителни материали и керамиката.
Температурата, която ги е засегнала, е много по -висока от тази, използвана от производителите.

Джеймс Кенет говори за температури над 2000 градуса. Учените говорят за доста силна космическа експлозия, която е причинила разрушаването на целия град.

За пореден път теорията на специалистите беше потвърдена след анализ на почвата, в която те откриха огромен брой микроскопични сферични образувания, съдържащи желязо и кварц.