Редица големи компании бойкотираха Фейсбук
- Маркетинг
- Текст:
Редица световни компании прекратиха рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм. Adidas, дъщерната марка Reebok, автогигантът Ford, North Face, Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Starbucks и други се присъединиха към бойкот на социалната мрежа.
Причината - протест срещу свободното публикуване на постове с изразена ненавист, насилие и расизъм на платформата.
Националната асоциация за съдействие на прогреса на цветнокожото население (NAACP), организацията за защита на граждански права Color of Change и други правозащитни организации призоваха бизнеса да прекрати реклама във Фейсбук поне за месец юли, за да се обяви в подкрепа на борбата срещу неравенството в САЩ.
Шефът на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви, че компанията ще промени своята политика, но това все още не е факт.
По данни на Bloomberg заради бойкота на рекламата в социалните мрежи Зукърбърг е загубил вече 7,2 млрд. долара.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
„Нашата Европа е смъртна“ и е изложена на „огромен риск“
Печалните последици от въздействието на пандемията върху децата
Любители на шоколада, внимавайте: вирус заплашва световните доставки
През 2023 г. местата в детските ясли у нас са се увеличили с 0,6%
Почти 40% от американците дишат опасен въздух
Испанският премиер Педро Санчес се оттегли от обществени задължения
Продадоха за € 30 милиона картина на Густав Климт, изчезнала преди век
Русия блокира проекторезолюция на ООН срещу разполагането на ядрени оръжия в космоса
Компаниите в страната изнемогват от липсата на човешки капитал
КЕШ клуб
300
3 000
30 000