Редица големи компании бойкотираха Фейсбук
- Маркетинг
- Текст:
Редица световни компании прекратиха рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм. Adidas, дъщерната марка Reebok, автогигантът Ford, North Face, Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Starbucks и други се присъединиха към бойкот на социалната мрежа.
Причината - протест срещу свободното публикуване на постове с изразена ненавист, насилие и расизъм на платформата.
Националната асоциация за съдействие на прогреса на цветнокожото население (NAACP), организацията за защита на граждански права Color of Change и други правозащитни организации призоваха бизнеса да прекрати реклама във Фейсбук поне за месец юли, за да се обяви в подкрепа на борбата срещу неравенството в САЩ.
Шефът на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви, че компанията ще промени своята политика, но това все още не е факт.
По данни на Bloomberg заради бойкота на рекламата в социалните мрежи Зукърбърг е загубил вече 7,2 млрд. долара.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
ЛУКОЙЛ обяви форсмажорни обстоятелства в едно от най-големите петролни находища в света
Руската версия на „дълбоката държава”
Данъчната тежест в икономиката на Италия достигна максимум за последните 10 години
POLITICO: Румъния и България се надпреварват с времето
Борсите се оживиха, очаквайки правителството на САЩ да заработи
Потребители сигнализират за заблуди при цените в левове и евро
Европейците ядат все по-малко хляб – но дали знаят какво губят?
ЕС ще създаде Център за борба с дезинформацията
Гърция ще доставя в Европа втечнен природен газ
КЕШ клуб
300
3 000
30 000