
Редица големи компании бойкотираха Фейсбук
- Маркетинг
- Текст:

Редица световни компании прекратиха рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм. Adidas, дъщерната марка Reebok, автогигантът Ford, North Face, Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Starbucks и други се присъединиха към бойкот на социалната мрежа.
Причината - протест срещу свободното публикуване на постове с изразена ненавист, насилие и расизъм на платформата.
Националната асоциация за съдействие на прогреса на цветнокожото население (NAACP), организацията за защита на граждански права Color of Change и други правозащитни организации призоваха бизнеса да прекрати реклама във Фейсбук поне за месец юли, за да се обяви в подкрепа на борбата срещу неравенството в САЩ.
Шефът на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви, че компанията ще промени своята политика, но това все още не е факт.
По данни на Bloomberg заради бойкота на рекламата в социалните мрежи Зукърбърг е загубил вече 7,2 млрд. долара.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите

Атака с камион остави единадесет жертви и много ранени във Ванкувър, Канада (обновена)
КЕШ клуб
300
3 000
30 000