Редица големи компании бойкотираха Фейсбук
- Маркетинг
- Текст:
Редица световни компании прекратиха рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм. Adidas, дъщерната марка Reebok, автогигантът Ford, North Face, Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Starbucks и други се присъединиха към бойкот на социалната мрежа.
Причината - протест срещу свободното публикуване на постове с изразена ненавист, насилие и расизъм на платформата.
Националната асоциация за съдействие на прогреса на цветнокожото население (NAACP), организацията за защита на граждански права Color of Change и други правозащитни организации призоваха бизнеса да прекрати реклама във Фейсбук поне за месец юли, за да се обяви в подкрепа на борбата срещу неравенството в САЩ.
Шефът на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви, че компанията ще промени своята политика, но това все още не е факт.
По данни на Bloomberg заради бойкота на рекламата в социалните мрежи Зукърбърг е загубил вече 7,2 млрд. долара.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
От 2026 г. всички услуги на ИА „Автомобилна администрация“ стават електронни
Пол Маккартни: Не позволявайте на изкуствения интелект да ограбва артистите
Генерираните с изкуствен интелект измамни видеа все още са разпознаваеми
Как технологиите преобразяват работната среда
Саудитска Арабия разширява културния си имидж
Франция ще подкрепи културата на канкана и кабарето
Последните австрийски бонбони „Моцарт” поеха към магазините
Възможно е храненето с фастфудс да предизвиква ранно оплешивяване при младежите
През 2024 година 20 нови IT компании отвориха офиси у нас
КЕШ клуб
300
3 000
30 000