Редица големи компании бойкотираха Фейсбук
- Маркетинг
- Текст:
Редица световни компании прекратиха рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм. Adidas, дъщерната марка Reebok, автогигантът Ford, North Face, Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Starbucks и други се присъединиха към бойкот на социалната мрежа.
Причината - протест срещу свободното публикуване на постове с изразена ненавист, насилие и расизъм на платформата.
Националната асоциация за съдействие на прогреса на цветнокожото население (NAACP), организацията за защита на граждански права Color of Change и други правозащитни организации призоваха бизнеса да прекрати реклама във Фейсбук поне за месец юли, за да се обяви в подкрепа на борбата срещу неравенството в САЩ.
Шефът на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви, че компанията ще промени своята политика, но това все още не е факт.
По данни на Bloomberg заради бойкота на рекламата в социалните мрежи Зукърбърг е загубил вече 7,2 млрд. долара.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
На фона на нарастващото напрежение в сферата на ИИ в Google се появи нова длъжност
NASA загуби връзка с марсианския апарат MAVEN
Съветът на Европейския съюз одобри единна такса за пратки от онлайн магазини
„Златната карта на Тръмп” стартира в САЩ
България е без правителство
Мексико приема нова митническа тарифа
Мъдрост от хилядолетията: как са се лекували древните гърци
Amazon и Microsoft инвестират в индийската инфраструктура за изкуствен интелект
Столичани с карти за градския транспорт ползват 6 допълнителни дни
КЕШ клуб
300
3 000
30 000