Четири идеи за креативен маркетинг за успех на малкия бизнес

Четири идеи за креативен маркетинг за успех на малкия бизнес Снимка: www.forbes.com

Всеки собственик на малък бизнес знае необходимостта от маркетинг, който води до действие. Добрата новина е, че има редица креативни маркетингови идеи, които можете да направите днес.

Защо маркетингът е важен? 50% от малките предприятия се провалят в рамките на първите пет години. Това е стресиращо, но със следните маркетингови идеи можете да предпазите малкия си бизнес да не е част от тази статистика. Ето четири идеи, за да започнете.


1. Бъдете социални

Социалните медии са основен маркетингов актив за малкия бизнес. Притежаването на силно социално присъствие за вашия малък бизнес може да ви помогне да популяризирате продукти и услуги, да повишите информираността за марката, да увеличите видимостта в интернет и да осигурите на бизнеса си платформа за маркетинг на влиянието.

Как да се възползвате от социалнте медии? Първо, помислете коя е вашата аудитория. Например, ако вашият целеви пазар са жени, добре е да бъдете активни в Pinterest, тъй като 80% от потребителите там са жени.

Facebook и Twitter винаги са страхотни социални мрежи за предоставяне на насочени рекламни кампании. И да не забравяме силата на видеото.


2. Стартирайте видео маркетингова кампания

Епохата на видео маркетинга е именно сега. Ако искате да развиете малкия си бизнес в този момент, видеото е начинът да го направите. Защо? Потребителите искат визуално ангажиране на съдържанието. Проучване на HubSpot установява, че 50% от хората искат повече видеоклипове от маркетолозите.

Можете също да използвате видеоклиповете в множество платформи. Например пускате ново вдидео в YouTube. След това можете да публикувате това видео във Facebook, Twitter, LinkedIn и вашия продуктов уебсайт.

Създаването на видеосъдържание не е трудно. Потребителите най-често не се нуждаят от видеа с висока интензивност. Можете просто за заснемете видео със смартфона си и да го качите за минути в мрежата. Не забравяйте да оптимизирате видеоклипа с YouTube SEO.

3. Направете имейл маркетинга приоритетен

Вероятно имате приличен списък с имейли на абонати и клиенти. Време е този списък да се използва! Тук много от малките фирми просто пропадат. Не се заблуждавайте: имейл  бюлетинните кампании са от съществено значение.

Ако нямате стотици хиляди имейли, можете да използвате платформа за автоматизация на маркетинга като MailChimp, за да правите имейл маркетинг. Ако искате повече обмен с клиентите, започнете да пускате бюлетини и промоционални имейли. 

Една дума за предпазливост: Уверете се, че всеки имейл или бюлетин има стойност или полза за получателите. Също така се опитайте да ги персонализирате колкото е възможно повече.


4. Създайте инфографика

Креативните маркетингови идеи водят до това, че сте по-креативни. Направата на инфографика е един от начините за това. Те са силно споделяни, което ще ви помогне за класиране в Google. Предлагат съдържание по лесен за асимилиране начин за аудиторията.

Знаете ли, че инфографиката се споделя три пъти повече в социалните медии от повечето други форми на съдържание? Ако аудиторията ви е женска и публикувате инфографика на Pinterest, това е рецепта за успех.

Но как да създадете страхотна инфографика? Е, можете да прекарате часове, правейки го сами, като използвате безплатна креативна платформа като Canva. Или можете да възложите на професионалист, използвайки сайт като Fiverr.


Направете вашия маркетинг за малък бизнес креативен.

Горното е само няколко лесни начина да внедрите креативни маркетингови идеи във вашата цялостна маркетингова стратегия. В повечето случаи можете да започнете днес с малко или никаква инвестиция. Това винаги е добра новина за малкия и средния бизнес.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: