„Защо?" е главният въпрос на 2020 г. в търсачката на Google
- Свят
- Текст:
Снимка: pixabay
2020 г. подложи на изпитание целия свят, така че въпросът „Защо?" бе по-популярен от всякога
Имаше въпроси за COVID-19 и социални вълнения. Други се отнасяха до смъртта на известни личности: баскетболиста Кобе Брайънт и футболиста Диего Марадона.
Въпросът „Защо всички купуват тоалетна хартия“ може да се нарече най-типичен за 2020 г. от гледна точка на маркетолозите. Той отразява безпокойството и любопитството, нуждата от практическа информация за най-основните неща.
Според Google „къде да купя“ и „в наличност“ са над 8000% по-популярни от предишната година.
Това е ключов показател за търговците, които трябва да разберат как да осигурят продажби по време на криза. Потребителите са търсили в Google работното време на магазини, указания за безопасност и съвети за работа и учене от дома.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
SpaceX ежегодно изстрелва толкова сателити, колкото всички останали, взети заедно
Годишната инфлация в еврозоната през октомври забави темпа си до 2,1 процента
Си Дзинпин нарече Китай идеално място за инвестиции
На Хелоуин безопасността трябва да е на първо място
Apple обяви рекордни печалби в края на фискалната година
Индия и САЩ подписаха 10-годишен пакт за сътрудничество в отбраната
Гърция инвестира € 2.5 милиарда за борба със сушата и недостига на вода
Тръмп и Си Дзинпин стопиха ледовете
Нидерландците обуздаха популистката еуфория
КЕШ клуб
300
3 000
30 000