„Защо?" е главният въпрос на 2020 г. в търсачката на Google
- Свят
- Текст:
Снимка: pixabay
2020 г. подложи на изпитание целия свят, така че въпросът „Защо?" бе по-популярен от всякога
Имаше въпроси за COVID-19 и социални вълнения. Други се отнасяха до смъртта на известни личности: баскетболиста Кобе Брайънт и футболиста Диего Марадона.
Въпросът „Защо всички купуват тоалетна хартия“ може да се нарече най-типичен за 2020 г. от гледна точка на маркетолозите. Той отразява безпокойството и любопитството, нуждата от практическа информация за най-основните неща.
Според Google „къде да купя“ и „в наличност“ са над 8000% по-популярни от предишната година.
Това е ключов показател за търговците, които трябва да разберат как да осигурят продажби по време на криза. Потребителите са търсили в Google работното време на магазини, указания за безопасност и съвети за работа и учене от дома.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Български и сръбски предприятия могат да получат между €100 хил. и €400 хил. за проекти
Европейските борсови индекси растат, начело с британския FTSE 100
Потвърдиха случаи на проказа в Румъния и Хърватия
Кремъл узакони конфискацията на недвижими имоти в окупираните украински региони
Руският петрол бележи най-ниските си цени от началото на войната в Украйна
Връщаме до 14 дни и взетите от физически обект стоки, които сме платили онлайн
САЩ и Украйна не се споразумяха по ключови териториални въпроси
Китай намали изоставането си в областта на ИИ спрямо САЩ от 3 години до 3 месеца
Китай започва масово производство на два модела автономни коли
КЕШ клуб
300
3 000
30 000