
Дигиталните менюта в заведенията може да са допълнение, но не и алтернатива
- Маркетинг
- Текст:

Ресторанти, барове, кафенета и други заведения все по-често имат дигитални менюта с предлаганите от тях храни и напитки. Те обаче могат да се използват само като допълнение към традиционните, но не и да ги заместят, коментира по БНР основателят на некомерсиалния проект „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.
„Закачени са на чадърите на плажа или са постанени на стойки на масите. На тях има QR кодове, които се сканират и водят до дигиталното меню“, разказа тя. И добавя: „Въпросът е дали има алтернативни начини потенциалният клиент да се запознае с цените на това, което се предлага и съответно – между което може да избере в това заведение.“
Руменова е категорична, че достъпът до менюто не може да е обвързан с ползването на други услуги, като например телефон и интернет връзка. „Може да не желаем да си носим телефона на плажа или да ни е паднала батерията. Тогава как ще се информираме?“, казва още тя.
Законът задължава сервитьорите в заведенията да представят на клиентите менютата при вземането на поръчката и при поднасянето на сметката. Това е част от предварителната информация за потребителите, която е особено важна в курортите, където цените понякога са значително по-високи.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Метеорит, по-стар от Земята, проби покрива на къща в САЩ

ЕС ще купува от САЩ сгъстен природен газ, петрол и продукти за атомната енергетика

В Италия потвърдиха ареста на украинец, свързан с взривовете на „Северните потоци"

Австралийските пощи прекратиха изпращането на пратки за САЩ

Обвиняват TikTok и Instagram за съдържание, свързано със самоубийства на тийнейджъри

Медии разкриха новия план на Тръмп за конфликта в Украйна

Европейският съюз възнамерява да отмени митата върху всички промишлени стоки от САЩ

Отговорът на Путин
