Учени откриха останки от метеорит, който вероятно има признаци на извънземни технологии Снимка: Газета.ру

Интригуващо изявление

Изследователи от проекта "Галилео" съобщиха за вълнуващо откритие: на дъното на Тихия океан са открити останки от метеорит, който вероятно притежава признаци на извънземни технологии.

Този метеорит е рядък представител на междузвездни обекти, прилетели в нашата Слънчева система, съобщава Sci.News.

Изследване на фрагментите от метеорита, зафиксиран през януари 2014 г. в Папуа Нова Гвинея, показва, че размерът му е около 1 м, а масата му е приблизително 460 кг.

Оказва се, че метеоритът се е движил със скорост 60 км/сек, което е характеристика на междузвездните метеорити.

Според резултатите от анализа, до 84% от частиците, открити в него, се състоят от желязо, до 8% - от силиций, до 4% - от магнезий и до 2% - от титан.

При това откриването на изотопи на уран и олово позволява на учените да определят приблизителната възраст на метеорита — около 4,6 милиарда години, което съответства на възрастта на Слънчевата система.

Професор Ави Льоб от Харвардския университет подчертава, че намерените фрагменти от метеорита могат да имат технологичен произход.

Високата скорост на обекта, която може да е била осигурена от двигателна установка, както и необичайната му здравина в сравнение с другите известни космически камъни, показват възможността за извънземни технологии.