Вървят две игри с награди на популярен бранд за захарни изделия - фалшива и истинска Имамната събира лични данни с елементарни въпроси 22.10.2025 / 17:00
Последно от Маркетинг Неспазването на работното време може да възпрепятства правото на рекламация 10.10.2025 / 09:30 Потребителите да сравняват продуктите не само по цена, но и по качество и количество 03.10.2025 / 11:00 Моделът „купи сега, плати по-късно“ крие рискове най-вече за младите потребители 29.09.2025 / 15:00 Офертите по телефона - кога е налице договор и можем ли да се откажем от него? 25.09.2025 / 09:00 Фалшиво намаление: когато редовната цена не е най-ниската за последния месец 10.09.2025 / 14:00
Потребителите да сравняват продуктите не само по цена, но и по качество и количество 03.10.2025 / 11:00
Потребителите да сравняват продуктите не само по цена, но и по качество и количество 03.10.2025 / 11:00
Вървят две игри с награди на популярен бранд за захарни изделия - фалшива и истинска 22.10.2025 / 17:00