
Бионсѐ и Тина Ноус даряват бързи тестове на социално слаби хора
- Здравеопазване
- Източник: Forbes.com
- Автор:

Майка и дъщеря работят за обхващането с тестове за COVID-19 на най-рисковите групи в афроамериканските квартали на Хюстън, Тексас.
През изминалия уикенд певицата Бионсѐ заедно със своята майка Тина Ноус-Лоусън са провели кампанията #IDIDMYPART в дворовете на две средни училища в Хюстън, щата Тексас. Кампанията е част от благотворителната инициатива на звездата BeyGOOD, а целта ѝ е била да се извършат безплатни бързи тестове за COVID-19, като се раздадат също и санитарни материали, маски и ръкавици, витамини и ваучери за ресторанти на социално слаби хора в града.
Въпреки че Хюстън е един от малкото градове в САЩ, които предлагат безплатни тестове за откриване на вируса, „някои хора, и по-конкретно малцинствени групи, защото са пренебрегнати, просто не са наясно или не го приемат насериозно“, споделя пред Forbes Тина Ноус, която също е от Хюстън.
Тя е била вдъхновена да създаде кампанията заедно с дъщеря си с цел по-добро информиране на тази част от американското население, която е най-засегната и дава най-много жертви сред заболелите от коронавирус в САЩ, а именно афроамериканците. Тина Ноус, която е отраснала в бедно семейство в Галвестън, Тексас, винаги се е стараела да възпитава двете си дъщери Бионсѐ и Соландж на щедрост и споделяне.
Доброволци специалисти от United Memorial Medical Center са извършвали тестовете, като през това време диджеи са пускали последните хитове на Бионсѐ и други изпълнители, за да създадат достатъчно неформална среда и да повдигнат настроението на хората. Кампанията няма еднократен характер, а се старае да привлече още знаменитости, които да я осъществят в районите, където живеят.
Бионсѐ си партнира и с изпълнителния директор на Twitter, Джак Дорси, дарявайки 6 млн. долара в подкрепа на организации, работещи за по-добро психическо здраве в районите на Хюстън, Ню Йорк, Ню Орлиънс и Детройт.
Въпреки че Хюстън е един от малкото градове в САЩ, които предлагат безплатни тестове за откриване на вируса, „някои хора, и по-конкретно малцинствени групи, защото са пренебрегнати, просто не са наясно или не го приемат насериозно“, споделя пред Forbes Тина Ноус, която също е от Хюстън.
Тя е била вдъхновена да създаде кампанията заедно с дъщеря си с цел по-добро информиране на тази част от американското население, която е най-засегната и дава най-много жертви сред заболелите от коронавирус в САЩ, а именно афроамериканците. Тина Ноус, която е отраснала в бедно семейство в Галвестън, Тексас, винаги се е стараела да възпитава двете си дъщери Бионсѐ и Соландж на щедрост и споделяне.
Доброволци специалисти от United Memorial Medical Center са извършвали тестовете, като през това време диджеи са пускали последните хитове на Бионсѐ и други изпълнители, за да създадат достатъчно неформална среда и да повдигнат настроението на хората. Кампанията няма еднократен характер, а се старае да привлече още знаменитости, които да я осъществят в районите, където живеят.
Бионсѐ си партнира и с изпълнителния директор на Twitter, Джак Дорси, дарявайки 6 млн. долара в подкрепа на организации, работещи за по-добро психическо здраве в районите на Хюстън, Ню Йорк, Ню Орлиънс и Детройт.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите

Атака с камион остави единадесет жертви и много ранени във Ванкувър, Канада (обновена)
КЕШ клуб
300
3 000
30 000