
Какво се промени в поведението на потребителите по време на пандемията
- България
- Източник: lesaffaires
- Автор:

Проведено между 15 и 24 юни сред 4015 канадци от агенция Léger, изследването показва, че 91% от анкетираните са променили поведението и навиците си на консумация заради пандемията. Поразително висок процент, който не бива в никакъв случай да се пренебрегва.
Критериите, според които потребителите сега избират откъде да пазаруват, са на първо място чистотата и поддръжката (64%). След това се нареждат възможността за безплатна доставка (46%), опис на продуктите в магазина (42%), фактът, че това е местен бизнес (40%) и накрая съотношението качество/цена (39%).
Носенето на маска, наличието на гел за дезинфекция, спазването на дистанция и измиването на ръцете от персонала, както и адекватната маркировка, изглежда, имат вече съвсем реално влияние върху доверието на потребителите.
Но спазването на всички тези мерки забавя обслужването и често води до опашки, затова потребителите са все по-мотивирани да пазаруват онлайн. Удобството е, че клиентите могат да избират артикулите, без да бързат, следвайки свое собствено темпо и при нулев риск от заразяване. Спестяването на време и безопасността са по-важни от всякога за потребителите. Днес клиентите в магазина предпочитат формулата „Пристигам, купувам и напускам“ вместо доскорошната „Разхождам се, откривам, пробвам и може би го взимам“.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Всяка шеста бактериална инфекция не се поддава на лечение със стандартни лекарства

Трима икономисти споделят Нобеловата награда за икономика

Войната в Близкия изток – началото на края?

Внимавайте при покупка на тематични костюми и украси за Halloween

Добра итнвестиция ли е изкуственият интелект?

Експертна група: САЩ изостават от Китай и Русия в областта на хиперзвуковите оръжия

Криптовалутите се оказаха зависими от търговските войни: биткойнът се срина с 10%

Мъск ще плати $ 128 милиона на уволнени ръководители на Twitter
