
Какво се промени в поведението на потребителите по време на пандемията
- България
- Източник: lesaffaires
- Автор:

Проведено между 15 и 24 юни сред 4015 канадци от агенция Léger, изследването показва, че 91% от анкетираните са променили поведението и навиците си на консумация заради пандемията. Поразително висок процент, който не бива в никакъв случай да се пренебрегва.
Критериите, според които потребителите сега избират откъде да пазаруват, са на първо място чистотата и поддръжката (64%). След това се нареждат възможността за безплатна доставка (46%), опис на продуктите в магазина (42%), фактът, че това е местен бизнес (40%) и накрая съотношението качество/цена (39%).
Носенето на маска, наличието на гел за дезинфекция, спазването на дистанция и измиването на ръцете от персонала, както и адекватната маркировка, изглежда, имат вече съвсем реално влияние върху доверието на потребителите.
Но спазването на всички тези мерки забавя обслужването и често води до опашки, затова потребителите са все по-мотивирани да пазаруват онлайн. Удобството е, че клиентите могат да избират артикулите, без да бързат, следвайки свое собствено темпо и при нулев риск от заразяване. Спестяването на време и безопасността са по-важни от всякога за потребителите. Днес клиентите в магазина предпочитат формулата „Пристигам, купувам и напускам“ вместо доскорошната „Разхождам се, откривам, пробвам и може би го взимам“.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Великобритания реши да даде на всички граждани безплатен достъп до ChatGPT Plus

Сайтовете „само за възрастни” - неафишираният голям бизнес

Rheinmetall ще построи два военни завода в България

Мерц обмисля кандидатурата на фон дер Лайен за поста президент на Германия

Индия стана водещ доставчик на дизелово гориво за Украйна

Добро начало за азиатските пазари, слаб старт на борсите в Европа

Как войната превръща Украйна в „Силициевата долина” на отбраната

Как се справя Европа с младите хора, които не учат и не работят
