
Apple и Microsoft остават най-ценните марки в света и през 2023 г.
- Компании
- Текст:

Така стойността на марката Apple се оценява на 502,7 милиарда долара, а на Microsoft - на 316,7 милиарда.
Amazon и Google все още са на трето и четвърто място с $276,9 милиарда и $260,26 милиарда. Пето и шесто място, както и преди година, продължават да заемат Samsung и Toyota.
Седмото място вече е заето от Mercedes-Benz, разменяйки позициите си с Coca-Cola, която сега е осма. Деветата позиция е заета от Nike, а десетата от BMW.
„Airbnb беше най-развиващата се марка тази година с ръст от 21,8%. Освен това скочи с осем места в таблицата (от 54-то на 46-то), въпреки че влезе в класацията едва през миналата година“, се казва още в съобщението. В същото време Interbrand отбелязва, че общата стойност на 100-те най-ценни корпоративни марки в света се е увеличила с 5,7% на годишна база.
Interbrand е основана през 1974 г. и е специализирана в консултиране на марки. Стойността на фирмените марки се оценява от Interbrand по собствена методология.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
