
Интерактивна карта показва локациите на всички магазини с евтино сирене и кашкавал
- Маркетинг
- Текст:

Интерактивна карта показва точното местоположение на всеки от магазините, който предлага млечните продукти на „Ел Би Булгарикум“ на преференциалните цени. Тя се зарежда при отварянето на сайта на държавното дружество (lbbulgaricum.bg) и цели да улесни потребителите, които са се увеличили в пъти през последните месеци, съобщават от Министерство на икономиката.
„В началото на нашето управление „Ел Би Булгарикум“ предлагаше продуктите си в 11 фирмени магазина и в няколко големи търговски вериги. Пазарният дял на дружеството бе около 2%, а условията, при които продуктите се продаваха в една от големите вериги, бяха довели до загуба за Ел Би от 500 хил. лв. за година“, коментира министър Никола Стоянов. Сега продуктите вече се предлагат в над 120 магазина в цялата страна. „Благодарение на стратегическото ни партньорство с Централния кооперативен съюз гарантирахме на потребителите твърда цена във всички техни магазини - сирене за 12,90 лв/кг и кашкавал за 15,90 лв/кг“, обясни още икономическият министър.
Въведена е и промяна в организацията на доставките, тъй като дружеството не е било готово веднага да посрещне големия потребителски интерес. През последните месеци постоянно има чакащи клиенти пред магазините им, а стоката свършва толкова бързо, че се налага зареждане по минимум 2 пъти на ден. „Показахме, че на пазара може да има качествен продукт на атрактивна цена, като същевременно дружеството е на печалба“, допълни Никола Стоянов.
Според него ключово за тези резултати е промяната в организацията на доставките на сурово мляко за производството. „Това, което променихме е, че вече Ел Би работи изцяло с местни, български доставчици“, подчерта Никола Стоянов. В миналото решенията с кои доставчици да работи държавното дружество са се взимали еднолично от директора му. Днес има ясни и публични правила, и задължително условие е 40% от доставките да са от малки ферми, а останалите 60% се разделят между поне 5 големи кравеферми. „Така гарантираме диверсификация на доставките и няма риск дружеството да е зависимо от един голям доставчик, който да започне да диктува условия“, обяснява икономическият министър.
Продуктите на Ел Би продължават да се предлагат и в някои от големите търговски вериги като с всяка от тях се водят преговори за промяна в условията на това сътрудничество, за да бъдат намелени цените за крайните потребители. „Конкуренцията на пазара е най-добрият механизъм за регулиране на цените”, подчерта Стоянов.
Продуктите на „Ел Би“ вече се продават в 112 магазина на ЦКС в следните области: Монтана – 8; Бургас – 12; Варна – 11; Русе – 8; Перник – 2; Ловеч – 23; София – 4; Пловдив – 44. Точното им местоположение може да бъде намерено на картата тук:
https://lbbulgaricum.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82%d0%b8/
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Кой се страхува от „Радио Свобода” и „Гласът на Америка”

Индийският премиер се присъедини към платформата Truth Social

Как да се стимулират инвестициите в соларни системи, предлагат от БАСЕЛ

Граничните служби: в САЩ влизат много повече контрабандни яйца, отколкото фентанил

Харвард обяви програма за безплатно обучение

Словакия заяви плановете си за възстановяване на транзита на газ през Украйна

Китай изпревари САЩ и стана основен купувач на чипове на Samsung

Цената все още е главен мотив за потребителите при вземането на решение за покупка
