Защо Johnson & Johnson инвестира в стартъп за телездраве

Защо Johnson & Johnson инвестира в стартъп за телездраве Снимка: Google

Фармацевтичният гигант Johnson & Johnson инвестира в компанията за телездраве Thirty Madison.


 

Базираната в Ню Йорк компания, Thirty Madison, предлага телездраве посещения и онлайн рецепти за лекарства срещу косопад, мигрена и киселинен рефлукс.


 

Thirty Madison спечели $47 милиона в цикъл на финансиране от серия Б, ръководен от фирмата за здравен рисков капитал Polaris Partners.


 

Johnson & Johnson Innovation, JJDC, Inc., се присъедини към цикъла като нов инвеститор. Съществуващите инвеститори Maveron и Northzone също участваха.


 

Стартъпът, започнал дейността си преди 3 години, има $70 милиона до момента.


 

Thirty Madison стартира бизнеса си за третиране на косопад, Keeps, през 2018 г., последвано от Cove, което цели да служи на хора, страдащи от мигрена. Стартира и марка за третиране на киселинен рефлукс на име Evens през септември 2019 г.


 

Keeps е основан от бивши служители на Google – Стийв Гутентаг и Деметри Карагас, с цел да подобрят начина, по който се третират хронични заболявания.


 

Компанията предлага на пациентите лесен достъп до специализирани грижи в съчетание с удобството на телемедицината и доставката на лечение.


 

Thirty Madison наскоро също започнаха да предлагат и спешни консултации.


 

С този нов цикъл на инвестиции Thirty Madison планира по-нататъшни иновации в дигиталното здравно пространство, както и да стартира нови брандове, каза Гутентаг, съосновател и изпълнителен директор на Thirty Madison.


 

„Развълнувани сме JJDC да е инвеститор, взимайки предвид лидерството на Johnson & Johnson в сферата на здравеопазването и здравето на потребителите, както и тяхната ангажираност към това да слагат потребителите и пациентите си на първо място“, каза Гутентаг в изявление.


 

Инвестицията на Johnson & Johnson Investment в Thirty Madison пасва на цялостната им стратегия да въведат нови здравни продукти и решения в сферите, където има пропуски. Те са най-вече при хора с хронични заболявания, сподели Стейси Фелд, ръководител на Johnson & Johnson Innovation.


 

Johnson & Johnson продава продукти, които третират заболяванията, върху които се фокусира Thirty Madison. Такива са например косопадът и киселинният рефлукс.


 

Размерът на инвестицията им не беше оповестен.


 

Thirty Madison се отличава от по-големите си съперници в сферата на телездравето, като Teladoc, като предлага специализирани грижи чрез виртуални посещения.


 

„За Thirty Madison няма универсален подход, когато става дума за лечение или продукти. В допълнение към предлагането на редица възможности за лечение, марките партнират директно с иновативни здравни компании, за да могат да предоставят на пациентите си по-голям достъп до най-новите опции за лечение и да предложат значително намаляване на разходите“ казаха ръководителите в изявление.


 

Компанията наблюдава бърз растеж по време на пандемията от COVID-19, докато потребителите преминават към виртуални грижи.


 

В средата на 2020 г. марката Keeps вече беше надхвърлила годишния си приход от 2019-а.


 

Cove марката на Thirty Madison направи висококачествената грижа за мигрени по-достъпна, като помогна на 70% от пациентите си да видят намаляване на силата на мигрената им и успя да намали със 79% посещенията в спешното отделение, които са поради мигрена.


 

Cove също влезе в четири фармацевтични партньорства тази година.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: