
Организация предоставя образец на жалба против индексацията на цените на телекомите
- Маркетинг
- Текст:

Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предоставя в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.
Вижте формуляра тук: https://bit.ly/3WorKhX
Къде и как да подадете жалбата си?
- Комисия за защита на потребителите: https://bit.ly/3D5S1e5
- Комисия за защита на конкуренцията: https://bit.ly/3whFK2D
- Омбудсман на Република България: https://bit.ly/3D3PLUE
Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%.
Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.
Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Писатели съдят OpenAI, собственик на ChatGPT, за „системни мащабни кражби”

Полша вчера: без повече оръжие за Украйна, днес – ще доставяме...

Моделът на Орбан: не имигранти, а чуждестранни работници

Германски градове предлагат на шофьорите безплатен обществен транспорт

Протести срещу задължителното полово образование в училищата

Pi-POP: Електрическият велосипед, който се самозарежда

Учен предупреди за активизиране на слънчевите изригвания

Учени откриха череп на възможно неизвестен досега човешки вид
