
Организация предоставя образец на жалба против индексацията на цените на телекомите
- Маркетинг
- Текст:

Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предоставя в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.
Вижте формуляра тук: https://bit.ly/3WorKhX
Къде и как да подадете жалбата си?
- Комисия за защита на потребителите: https://bit.ly/3D5S1e5
- Комисия за защита на конкуренцията: https://bit.ly/3whFK2D
- Омбудсман на Република България: https://bit.ly/3D3PLUE
Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%.
Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.
Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Украинските власти смятат да изразходват половината от бюджета за покупка на оръжие

Унгария през юни стана основният вносител на газ от Русия

Европейски лидери придружават Володимир Зеленски във Вашингтон

Официално Словакия не въоръжава Украйна, но „частно” ѝ продава оръжие

Търговците трябва да спазват работното си време и през летния сезон

Разследване: SpaceX на Мъск десетилетия е избягвала плащането на федерални данъци

Ръководителят на ЕК съобщи кога ще бъде готов новият пакет санкции срещу Русия

„Отказа се от исканията си“. Тръмп е приел позицията на Кремъл, съобщава NYT
