
Имат ли право телекомите да вдигат цените внезапно и могат ли да се защитят клиентите
- Маркетинг
- Текст:

Краткият отговор на основателя на платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова е - да. Уточнението - веднъж годишно, със средногодишната инфлация.
Причината - наличието на неравноправната клауза, която позволява веднъж годишно телекомите да индексират цените на услугите.
За съжаление, в случая потребителите нямат полезен ход. Могат да помогнат само институциите, успоредно:
1. Комисията за защита на потребителите да изиска от дружествата да признаят клаузата за недействителна, или да заведе колективен иск в съда, който да направи това.
2. Комисията за защита на конкуренцията да провери за съгласуване на практиката между трите телекома.
Справедливото решение е при едностранно повишаване на цената потребителят да може на това основание да развали договора без неустойки и да отиде при друг доставчик, който не прилага тази практика и предлага по-изгодни условия.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Във Великобритания се оплакват от недостиг на вносни сирена

Биткойн с рекордна цена в началото на „крипто седмицата“

Въвеждането на еврото може да отслаби влиянието на некоректните търговци

Украинци, които не одобряват руската агресия, няма да могат да влизат в Русия

Китай отчита рекорден износ въпреки замразяването на търгоията със САЩ

ЕС и Мексико са готови да продължат „митническите” преговори със САЩ

Украйна и Азербайджан подписаха пътна карта за енергийно сътрудничество

В ЕС заявиха готовност за въвеждане на контрамерки срещу САЩ
