
Имат ли право телекомите да вдигат цените внезапно и могат ли да се защитят клиентите
- Маркетинг
- Текст:

Краткият отговор на основателя на платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова е - да. Уточнението - веднъж годишно, със средногодишната инфлация.
Причината - наличието на неравноправната клауза, която позволява веднъж годишно телекомите да индексират цените на услугите.
За съжаление, в случая потребителите нямат полезен ход. Могат да помогнат само институциите, успоредно:
1. Комисията за защита на потребителите да изиска от дружествата да признаят клаузата за недействителна, или да заведе колективен иск в съда, който да направи това.
2. Комисията за защита на конкуренцията да провери за съгласуване на практиката между трите телекома.
Справедливото решение е при едностранно повишаване на цената потребителят да може на това основание да развали договора без неустойки и да отиде при друг доставчик, който не прилага тази практика и предлага по-изгодни условия.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

"Те не само че не знаят какво е Wi-Fi, но дори и за интернет не са чували"

Виртуална реалност без неприятни физиологически ефекти?

Двете лица на „Ефекта на Google”

"АвтоВАЗ" ще възобнови производството на Lada Granta с ABS през това лято

Трети дрон за един месец атакува руския град Воронеж

Какво контролират Денков и Габриел в правителството

Европа ще се откаже от електрониката на Huawei в своите 5G мрежи

The Guardian: Дългосрочното излагане на COVID-19 е по-опасно от рак в 4 стадий
