Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Българска работодателска асоциация с позиция за проектобюджет 2026
Ефектът „Brexit”
Китай се отказва от чуждестранни чипове с изкуствен интелект
Борсовите цени на газа в Европа намаляват с повече от един процент
Европа развива мащабна инфраструктура за изкуствен интелект
В Турция цените на дизеловото гориво се повишиха заради санкциите срещу „Лукойл“
Поради недостиг на газ: Призоваха украинците да се обличат в по-дебели дрехи вкъщи
Европейският съюз отпусна на Украйна нов транш помощ
Русия използва за своята пропаганда трагична трудова злополука в Италия
КЕШ клуб
300
3 000
30 000