Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Белият дом обяви уместността на разрешението на САЩ за Украйна да удари Русия
Tesla намали продажбите на електрокари в Китай с 20,2% през юни
Автомобилите Skoda отново ще се доставят в Русия
Десният алианс на Орбан става официална група в Европейския парламент
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй” вече работи
Учени предупредиха за приближаваща звездна експлозия, която ще се вижда от Земята
Додик обеща да не допусне Босна и Херцеговина да се присъедини към НАТО
Главчев ще участва в Срещата на върха на НАТО във Вашингтон
Politico: Има тревога в НАТО заради Байдън
КЕШ клуб
300
3 000
30 000