Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Експерти препоръчват да се смеем поне два до пет пъти седмично
Европейската комисия: В ЕС България е с най-голямо неравенство в доходите
Иран прекрати доставките на газ за електроцентралите на Ирак
Златото и среброто с рекордни цени
В Китай ще забранят принудителните отстъпки в интернет магазините
Португалия е „Икономика на годината’ 2025” .
Китай купува рекордни количества руско злато
Как “безплатната” доставка на онлайн покупка се таксува с 10 лв. заради избора на куриер
На “лов” за добри и лоши търговски практики в Лондон
КЕШ клуб
300
3 000
30 000