Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията

Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.

Това съобщи компанията  Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.

Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.

Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.

Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: