Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Криптобизнесмен измами инвеститори с $ 500 милиона и плати с живота си
Великобритания премахна санкциите срещу президента на Сирия Ахмед ал-Шараа
На Запад излязоха с радикално предложение по отношение на Русия
Индексът на цените на храните в света е спаднал
Леко повишение в цените на петрола и златото
Пътуването на актрисата Анджелина Джоли до Украйна завърши със скандал
Сингапур ще наказва онлайн измами с бой с пръчка
Одиторите на Лувъра: музеят е подценил сигурността
Лоша седмица за биткойн
КЕШ клуб
300
3 000
30 000