
Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Meta купи стартъп за клониране на гласове

Във Великобритания се оплакват от недостиг на вносни сирена

Биткойн с рекордна цена в началото на „крипто седмицата“

Въвеждането на еврото може да отслаби влиянието на некоректните търговци

Украинци, които не одобряват руската агресия, няма да могат да влизат в Русия

Китай отчита рекорден износ въпреки замразяването на търгоията със САЩ

ЕС и Мексико са готови да продължат „митническите” преговори със САЩ

Украйна и Азербайджан подписаха пътна карта за енергийно сътрудничество

В ЕС заявиха готовност за въвеждане на контрамерки срещу САЩ
КЕШ клуб
300
3 000
30 000