
Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Цифрови близнаци и не само: какви гениални изобретения ще променят света ни завинаги

Арменският парламент реши: Армения започва преговори за членство в ЕС

Горски пожари бушуват в Южна Корея

Китайските електромобили BYD надминаха Tesla по продажби

ЕС препоръчва на домакинствата да се запасяват с вода и храна в случай на криза

Откраднати от френски музей монети се появиха на антикварния пазар в Москва

Белият дом: разговорите с Русия бяха обещаващи, Кремъл: няма постигнати договорености

Петролът поскъпва на фона на рисковете от доставки

Изчезват медоносните пчели в САЩ
КЕШ клуб
300
3 000
30 000