Съвети за планиране на успешна имейл маркетинг кампания

Съвети за планиране на успешна имейл маркетинг кампания Снимка: https://pixabay.com/

Всеки имейл би ви послужил добре в специфични ситуации.

Ако вашият бизнес е като повечето, вероятно вече използвате имейл маркетинга под някаква форма. 82% от B2B и B2C компаниите го правят. Но ако сте готови да преразгледате стратегията си и искате да получавате реални резултати от усилията си, уверете се, че изпращате правилните видове съобщения до абонатите си.

1. Основни имейли

Според Campaign Monitor имейлите за рожден ден са едни от най-ефективните, които можете да изпращате, с 481 процента по-висок процент на транзакциите от промоционалните имейли. Други основни етапи, които можете да отпразнувате, включват годишнина от регистрация на вашите абонати или годишнина на вашата компания. В комбинация със специална промоция или оферта, тези имейли могат да предизвикат много повече кликвания и реализации.

2. Обикновени текстови имейли

Ако досега сте изпращали само атрактивно форматирани имейли, можете да опитате и с най-обикновени текстови съобщения. Според HubSpot, въпреки че хората казват, че предпочитат въздействащо проектирани имейли с многобройни изображения, в действителност по-опростени имейли с по-малко HTML биват предпочитани. Всъщност при HTML имейлите имат по-малък успех. Това вероятно се дължи на имейл програми като Gmail филтриране на промоционални имейли от основната пощенска кутия в различен раздел, където те биха останали незабелязани от потребителите. Plainer имейлите могат да бъдат чудесни за покани за събития, съдържание в блога и заявки за анкети или обратна връзка. Но дори и да не изпращате само текстови съобщения, опростяването на имейлите ви и включването на по-малко изображения може да бъдат достатъчни, за да засилите отварянията и кликванията.

3. Оптимизиране за мобилни устройства

Според Clutch, въпреки че 90% от маркетолозите казват, че е важно имейлите да се оптимизират за мобилни устройства, само 59% от компаниите споделят, че го правят. И все пак през 2016 г. над 50% от отварянето на имейли се осъществява през мобилни устройства, като този брой ще нараства с времето. Освен това, ако имейлът е труден за чете или просто не изглежда добре на устройството им, 71% от хората биха го изтрили, а 16% ще се откажат от абонамента. Въпреки че е чудесно да разполагате с маркетолозите, които се фокусират върху персонализацията и сегментирането (и двете изключително важни тактики в имейл стратегията), е изненадващо, че повечето не обръщат достатъчно внимание на мобилните устройства. Няма значение колко голямо е съдържанието на вашия имейл, ако не е оптимизирано за мобилни устройства, повечето хора дори няма да си направят труда да го прочетат, а някои ще се откажат напълно – това със сигурност не са резултатите, които искате да постигнете от имейл стратегията си.

Всеки имейл трябва да предоставя на вашата аудитория нещо ценно, независимо дали това е предложение, водещо съобщение или бюлетин, пълен с интересно и уместно съдържание. И тъй като потребителското преживяване има значение, трябва да бъде лесно за тях да виждат тази стойност бързо чрез прости, лесни за четене и мобилно оптимизирани съобщения.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: