Изкуствен интелект създаде Coca-Cola от 3000 година

Изкуствен интелект създаде Coca-Cola от 3000 година Снимка: The Coca-Cola Company

Напитката с вкус от бъдещето бе пусната в ограничен тираж

Новият вкус, наречен Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, има за цел да покаже какъв вкус би могла да има колата през 3000 година.

За да познае какъв ще бъде вкусът на напитката след 977 години, Coca-Cola използва ИИ, за да „събере идеи“ и да разбере „как феновете виждат бъдещето чрез емоции, стремежи, цветове, вкусове и други“.
 

„Надяваме се, че Coca-Cola ще бъде толкова актуална през 3000-та година, колкото е днес, затова си поставихме задачата да проучим концепцията за това какъв вкус би могла да има тя в бъдеще и какво би било изживяването“   обясни  Оана Влад, старши директор  по глобална стратегия в Coca-Cola.

Съобщава се също, че ИИ е използван за създаване на визуален дизайн на опаковката на напитката, което в крайна сметка е довело до композиция, която „показва течността в трансформиращо се, развиващо се състояние, предадено чрез промени във формата и цвета, които подчертават положителното бъдеще“.

Лимитираното издание Y3000 се предлага в САЩ, Канада, Китай, Европа и Африка. Версия, базирана на вкуса на напитката на Coca-Cola от 1886 г., също е достъпна в САЩ. Ако вземете бутилка от новата серия Coca-Cola и сканирате QR кода, ще получите достъп до Coca-Cola Creations Hub и вашите снимки могат да бъдат обработени в приложението Coca-Cola Y3000 AI Cam с помощта на Stable technology Diffusion за да им придаде футуристичен вид.

 Coca-Cola също така пусна и ограничено издание на облекло и аксесоари с Ambush, „вдъхновени от бъдещето“.

Източник:  pcmag.com

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: