
Неактивни талони на верига за хранителни стоки вгорчиха коледния пазар на потребители
- Маркетинг
- Текст:

Когато поради технически или други причини потребителите не могат да ползват за определен период предоставените от веригите за хранителни стоки талони за отстъпки, валидността им трябва да бъде удължена за времето, в което те са били недостъпни. Това обясни основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова.
В „Денят започва“ по БНТ тя съобщи, че най-честите проблеми по време на коледните празници са свързани с продажбата на хранителни стоки. Един от тях е, че клиентите на верига са били лишени от възможността за определено време да ползват талоните за отстъпки, които имат в своите електронни карти.
„Талоните имат срок на валидност. Обикновено той е една седмица, някои са с по-дълъг. Но, ако потребителят е отишъл точно в този обект, защото може да ползва талоните, а една от уредбата в залата или на касата научи, че не може, това е нелоялна търговска практика. В случай че търговецът не може да осигури използването на тези талони, то тогава трябва да информира потребителите и да им даде възможност за удължаване на валидността им с времето, за което не е било възможно те да се ползват.- Това би било разумно и би било справедливо“, разясни още тя.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
