
От киберзаболявания страдат 30% от геймърите
- Смарт устройства
- Текст:

Интензивността и правдоподобността на виртуалната реалност (ВР) влияят отрицателно върху състоянието на 30-80% от геймърите: това се нарича киберболест.
За да разберат как новите технологии влияят на нашите организми, изследователи от университета в Мериленд записвали мозъчната активност на потребителите на виртуална реалност с помощта на електроенцефалография (ЕЕГ).
Има няколко теории за произхода на киберзаболяването, но все още няма систематичен и количествен начин за изучаването му. Ново изследване може да помогне да се направи виртуалната реалност достъпна за повече хора.
В новата работа авторите са успели да установят корелация между регистрираната мозъчна активност и симптомите, съобщени от доброволци. Това ще помогне на когнитивните психолози, разработчиците на игри и терапевтите да научат повече, за да предотвратят киберзаболявания.
Участниците също така се отчитали в реално време за нивото на дискомфорт с помощта на джойстик. Това помогнало на изследователите да определят кой момент е предизвикал влошаване на негативните симптоми.
По материали на link.springer.com.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
