
Кои са главните маркетингови митове, свързани с хранителните добавки
- Здравни
- Текст:

Според проучване от 2023 г. 74% от възрастните американци приемат витамини, пребиотици и други подобни, съобщаваThe Conversation Не всичко, което е широко известно за тези добавки обаче, е вярно.
Много хора вярват, че хранителните добавки ще им помогнат да водят по-здравословен начин на живот. Съществуват обаче и маркетингови уловки, свързани с тези вещества.
Апелиране към природните компоненти
Някои от нас смятат, че ако някой компонент е от натурален произход, то той непременно е "добър". Това обаче не винаги е така. Маркетолозите искат да мислите, че "природното" е по-добро от "изкуственото", дори ако няма научни доказателства за това.
Колкото повече приемаме нещо полезно, толкова по-добре
Истината е, че организмът ни строго регулират нивата на витамини и минерали, които консумираме. При липса на дефицит на което и да е вещество, употребата му под формата на добавка не винаги води до подобрение на здравето.Най-вероятно организмът просто ще изхвърли излишъка заедно с урината
Приемане на добавки "за всеки случай"
Хранителните добавки често съдържат многократно препоръчителната дневна доза от определен витамин или минерал. Излишъкът от витамин С например може да доведе до диария, гадене, стомашни спазми и др., излишъкът от витамин D - до гадене, повръщане, камъни в бъбреците. Добавките също така могат да взаимодействат с предписани лекарства.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
