
Що е то инфлуенсър маркетинг и носи ли добри пари
- Bright Life
- Текст:

С 1.4 милиарда активни потребители, Instagram е предпочитано „работно място” за инфлуенсъри и знаменитости. В партньорство с различни марки, те създават брандирани публикации,за да насърчат продажбата на нови продукти, да популяризират марката и да привлекат нови последователи на сайта ѝ - дейност, по-известна като инфлуенсър маркетинг.
Почти всяка голяма и изгряваща марка работи с инфлуенсъри. Компаниите с по-малки бюджети обикновено ползват инфлуенсъри от микро до среден калибър, т.е., с 25 000 до половин милион последователи. По-големите корпорации избират мега-влиятелни фигури с милиони последователи, за да осигурят най-мащабна популярност на своя продукт или услуга.
Списъкът по-долу очертава най-добре платените инфлуенсъри в Instagram и приходите им от ЕДНА публикация в платформата, включваща дадена марка.
Първи е Кристиано Роналдо (@cristiano) с 632 милиона последователи, което му носи $3 234 000 на публикация. Втори е Лионел Меси (@leomessi) – 500 милиона последователи, $2 597 000 на публикация. На трета позиция Селена Гомез (@selenagomez) е следвана от 429 милиона последователи, чиито кликове и носят $2 558 000 на публикация
В групата с 300 до 400 милиона последователи води Кайли Дженър (@ kyliejenner), с 400 милиона последователи и $2 386 000 на публикация. Дуейн Джонсън „Скалата” (@therock) е следван от 397 милиона, което му осигурява $2 326 000 на публикация. Много близо е Ариана Гранде (@arianagrande) с 380 милиона последователи и $2 264 000 на публикация.
Ким Кардашиян (@kimkardashian) има повече последователи - 394 милиона, но печели на публикация „едва” $2 176 000. С 320 милиона последователи Бионсе (@beyonce) си докарва $1 899 000 на публикация. Клое Кардашиян (@khloekardashian) отстъпва с 310 милиона последователи и $1 866 000 на публикация
В „по-ниската” категория (от 200 до 300 милиона последователи) първи е Джъстин Бийбър (@justinbieber) – 293 милиона последователи и $1 763 000 на публикации. С повече последователи (294 милиона) Кендъл Дженър (@kendalljenner) обаче печели по-малко - $1 758 000 на публикация. Тейлър Суифт (@taylorswift) прибавя в сметката си $1 611 000 на публикация, осигурена от нейните 282 милиона последователи. Индийският състезател по крикет Вират Кохли (@virat.kohli) е следван от 266 милиона последователи и печели $1 384 000 на пост. Приходите на Дженифър Лопес (@jlo) са $1 497 000 на публикация, последователите ѝ – 253 милиона.
„На опашката” в А-листата са Ники Минаж (@nickiminaj) - 229 милиона последователи, $1 344 000 на публикация, Кортни Кардашиян (@kourtneykardashian) – 224 милиона последователи, $1 343 000 на публикация. Футболистът Неймар да Силва Сантос Жуниор (@neymarjr) има 219 милиона последователи, които му осигуряват $1 141000 на публикация. Майли Сайръс (@mileycyrus) е привлякла 217 милиона последователи, с $1 276 000 на публикация и Кейти Пери (@katyperry) – 207 милиона последователи, $1 220 000 на публикация.
Бихте казали, „пари при пари отиват”, но не забравяйте, че къде от любопитство, къде от скука, следим профилите на знаменитостите и при всеки наш клик в касичките им звънва поредния долар…
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
