
Глобални пазарни възможности и стратегии за дигитално рекламиране до 2031 г.
- Маркетинг
- Текст:

Къде е най-големият и най-бързо развиващ се пазар за дигитални реклами? Как пазарът е свързан с цялостната икономика, демография и други подобни пазари? Какви сили ще оформят пазара в бъдеще? Глобалният доклад за пазара на цифрова реклама отговаря на всички тези и много други въпроси.
Докладът обхваща характеристиките на пазара; размер и растеж; сегментиране; регионални и национални разбивки; конкурентна среда; пазарни дялове; тенденции и стратегии за този пазар. Той проследява историята на пазара и прогнозира растежа муна географски принцип.
Поставя разглеждания пазара в контекста на по-широкия пазар на цифрова реклама и го сравнява с други пазари.
Докладът обхваща следните глави:
- Въведение и характеристики на пазара – Кратко представяне на сегментите, включени в пазара, дефиниции и обяснения за пазара на дигитална реклама.
- Ключови тенденции – подчертава основните тенденции, оформящи глобалния пазар на цифрова реклама. Разделътсъщо така очертаваи вероятните бъдещи развития на пазара.
- Размер и растеж на глобалния пазар: Глобални исторически данни (2016-2021) и прогнози (2021-2026) и (2026-2031), пазарни стойности, както и двигатели и ограничения, които поддържат и контролират растежа на пазара в историческите и прогнозните периоди.
- Регионален анализ – Исторически данни (2016-2021) и прогноза (2021-2026) и (2026-2031), пазарни стойности и растеж и сравнение на пазарния дял по региони.
- Пазарно сегментиране – Съдържапазарните стойности (2016-2031) и анализ за сегментирането по платформа, по рекламен формат и по секторен вертикал.
- Размер и растеж на регионалните пазари– Размерна регионален пазар (2021), исторически данни (2016-2021) и прогнозни (2021-2026) и (2026-2031), пазарни стойности и сравнение на растежа и пазарния дял на страните в дадения регион. Този отчет включва информация за всички региони: Азия-Тихоокеански регион, Западна Европа, Източна Европа, Северна Америка, Южна Америка, Близкия изток и Африка и основните държави във всеки регион.
- Конкурентна среда - Подробности за конкурентната среда на пазара, прогнозни пазарни дялове и фирмени профили на водещите играчи.
- Ключови сливания и придобивания - Информация за последните сливания и придобивания на пазара, обхванат в доклада. Този раздел дава ключови финансови подробности за сливания и придобивания, които оформят пазара през последните години.
- Пазарни възможности и стратегии - Описва пазарни възможности и стратегии въз основа на констатациите от изследването, с информация за възможностите за растеж в различните държави, сегменти и стратегии, които да се следват на тези пазари.
- Заключения и препоръки - Включва препоръки за доставчиците на дигитална реклама по отношение на предложения за продукти/услуги, географско разширяване, маркетингови стратегии и целеви групи.
- Приложение – Този раздел включва подробности за обхванатите кодове на Системата за класификация на индустрията в Северна Америка (NAICS), съкращения и валутни кодове, използвани в този отчет.

Обхват
Обхванати пазари:
- 1) По платформа: Мобилна реклама (в приложения и мобилни мрежи); Десктоп реклама, цифрова телевизия; Други платформи
- 2) По рекламен формат: цифрова дисплейна реклама; интернет платено търсене; социални медии; онлайн видео; други рекламни формати
- 3) По индустриален вертикал: Медии и развлечения; Потребителски стоки и търговия на дребно; Банкиране; Финансови услуги и застраховки; Телекомуникационен ИТ сектор; Туризъм; Здравеопазване; Производство и верига за доставки; Транспорт и логистика; Енергия; Енергетика; Комунални услуги; Други промишлени сектори.
Споменати компании: Google; Meta Platforms, Inc. (Facebook); Amazon.com, Inc; Microsoft Corporation; Alibaba Group Holdings Limited.
Държави: Китай, Австралия, Индия, Индонезия, Япония, Южна Кореа, САЩ, Бразилия, Франция, Германия, Великобритания, Русия.
Региони: Азиатско-тихоокеански, Западна Европа, Източна Европа, Северна Америка, Южна Америка, Близкия Изток, Африка.
Времеви обхват: пет години исторически данни и десет години прогноза.
Данни: Съотношения на размера на пазара и растеж спрямо свързаните пазари; пропорции на БВП; разходи на глава от населението; сравнение на индикаторите за дигитална реклама.
Сегментиране на данни: национални и регионални исторически и прогнозни данни; пазарен дял на конкурентите; пазарни сегменти.
Докладът дава наистина глобална перспектива като най-изчерпателният, наличен на този пазар, обхващащ 12 географски области.
Посочва как пазарът е засегнат от коронавируса и как е вероятно той да се възстанови и да расте, когато въздействието на вируса отслабне.
Дава модели за създаване на регионални и национални стратегии на базата на местни данни и анализи.
Идентифицира сегменти на растеж за инвестиции.
Дава възможности да превъзхождате конкурентите, като използвате прогнозни данни и движещите сили и тенденции, оформящи пазара.
Помага за разбиране на клиентите въз основа на най-новите резултати отпазарни проучвания.
Еталонно представяне спрямо ключови конкуренти.
Предоставя възможност за използване на връзките между ключови набори от данни за превъзходно изготвяне на стратегии.
Подходящ за поддържане на вътрешни и външни презентации с надеждни висококачествени данни и анализи.
Вижте целия доклад на - https://www.reportlinker.com/p06310485/?utm_source=GNW
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
