
Японски компании ускоряват кампанията за ваксинация преди Олимпиадата
- Здравеопазване
- Текст:

Кампанията за ваксинация в Япония е сред най-бавните сред развитите държави, като до момента само около 5% от населението е напълно ваксинирано. Премиерът на страната обяви, че 36 милиона японци ще бъдат ваксинирани до края на юли – едно обещание, което породи доста скептицизъм.
Сега обаче частни компании се включват в кампанията за ваксинация. Софтуерният гигант SoftBank планира да ваксинира 150 000 свои служители заедно с техните семейства и допълнително още 100 000 души, съобщава Аpnews.
Производителят на автомобили Toyota на свой ред обяви плановете си за ваксинация на 80 000 души до 10 септември, включително 50 000 свои служители, и отделно такива на партньорски организации като доставчици и подизпълнители.
Подобни планове разгласиха производителят на напитки Suntory, онлайн търговецът на дребно Rakuten, авиокомпанията ANA, таксиметровата служба Nihon Kotsu, гигантите Sony, Panasonic, Fujitsu и NEC.
Министър Таро Коно, отговарящ за провеждането на ваксинационната кампания, съобщи на виртуална пресконференция, че кампанията набира скорост и че целта от един милион дози на ден до края на месеца е реалистична.
До момента над 2300 японски компании са изразили интерес да предложат ваксинация за служителите си на място, подчерта Коно. Въпреки това министърът призна, че младите хора не проявяват голям ентусиазъм.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
