
Електронната търговия в България
- Пазарен анализ
- Източник: www.beabg.com
- Автор:

През последните пет години годишният ръст на електронната търговия в България е между 21% и 35%, посочва в доклада си Българска E-commerce асоциация (БЕА).
През изминалата година 1 530 000 потребители са пазарували онлайн и са похарчили средно по 636,59 евро.


Българските купувачи онлайн са похарчили над 895 млн евро за стоки и услуги, което представлява 1,53% от брутния вътрешен продукт на страната за 2019 година.

Очаква се секторът на електронната търговия в България да нараства с двуцифрен ръст. Предпоставките за това са:
- 71% разпространение на интернет;
- Наситеност на мобилни устройства с интернет;
- 31% онлайн потребители ( 22% от цялото население), които са изградили навици и доверие в електронната търговия.

Очакваният ръст на B2C онлайн пазара за 2020 година е 9% спрямо 2019 година и ще достигне обем от 974 млн евро.

Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
