
Модната компания ASOS регистрира над 300 процента ръст в приходите си в края на лятото
- Важно от "Акценти"
- Източник: Forbes.com
- Автор:

Брандът отчете 3,3 млрд. паунда общ оборот до 31 август, което е 19% повече от миналата година.
Активните потребители на АSOS са нараснали от 3,1 млн. на 23,4 млн., което се дължи на преминалото основно онлайн пазаруване, обяснява изпълнителният директор на компанията Ник Бейтън.
Сайтът на британската марка е регистрирал 233,4 млн. посещения до края на август, а най-голям ръст има в поръчките на територията на Европа - 20%.
Въпреки това компанията подхожда предпазливо, като споделя, че към момента не може да даде сигурни позитивни прогнози за края на годината.
Според Бейтън покачващото се ниво на безработица при основната възрастова група сред клиентите на ASOS е притеснителна тенденция.
АSOS е популярна марка за дрехи, обувки и аксесоари сред двадесетгодишните. Поради това и основните продажби и приходи на компанията идват по линия на парти облекла и аксесоари.
През последните месеци социалната изолация и анулираните празнични събития са наложили спад именно в ключовите за компанията продукти, които при нормални обстоятелства дават и позитивно финансово отражение в края на годината покрай празниците.
Наблюдава се повишено търсене на пижами и домашни дрехи, което е обяснимо предвид факта, че на много места по света, а и във Великобритания бяха наложени социални рестрикции и много хора преминаха в работен режим от вкъщи.
Това е и основната причини, поради която от ASOS изчакват с положителните прогнози преди предстоящия празничен сезон.
Сайтът на британската марка е регистрирал 233,4 млн. посещения до края на август, а най-голям ръст има в поръчките на територията на Европа - 20%.
Въпреки това компанията подхожда предпазливо, като споделя, че към момента не може да даде сигурни позитивни прогнози за края на годината.
Според Бейтън покачващото се ниво на безработица при основната възрастова група сред клиентите на ASOS е притеснителна тенденция.
АSOS е популярна марка за дрехи, обувки и аксесоари сред двадесетгодишните. Поради това и основните продажби и приходи на компанията идват по линия на парти облекла и аксесоари.
През последните месеци социалната изолация и анулираните празнични събития са наложили спад именно в ключовите за компанията продукти, които при нормални обстоятелства дават и позитивно финансово отражение в края на годината покрай празниците.
Наблюдава се повишено търсене на пижами и домашни дрехи, което е обяснимо предвид факта, че на много места по света, а и във Великобритания бяха наложени социални рестрикции и много хора преминаха в работен режим от вкъщи.
Това е и основната причини, поради която от ASOS изчакват с положителните прогнози преди предстоящия празничен сезон.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Европейско разследване: опасни играчки, козметика и аксесоари от Temu

Зеленски повиши пределната възраст за наемна служба във Въоръжените сили на Украйна

Премиерът на Полша донесе на заседание на правителството бойни части от дронове

Милиони хора в Европа живеят с недиагностициран хепатит

Заведенията и по морето трябва да имат менюта с цени и грамажи на храните и напитките

Астронавт приготви „космически пържен ориз с кимчи“ на орбита

Шефът на OpenAI: разговорите с ChatGPT не са защитени от закона за конфиденциалността

Международната космическа станция ще продължи работа до 2030 г.

Bloomberg изчисли колко ще струва на световната икономика търговската война
КЕШ клуб
300
3 000
30 000