
Можем ли да върнем на търговеца подаръците от гледна точка на законовите разпоредби
- Маркетинг
- Текст:

"Подаръкът е емоция и трудно се разделяме с нея, но има хора, които решават да опитат да върнат или заменят това, което им е подарено. Стоките, които са закупени онлайн, могат да бъдат върнати до 14 дни, но много онлайн магазини дават и по-дълъг срок, затова трябва да проверим. Това каза основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите" Габриела Руменова в сутрешния блок на телевизия BulgariaOnAir.
Физическите магазини не са задължени със закон да приемат обратно вече продадени стоки, ако те самите не са се задължили, като добра практика, като са поели ангажимент към своите клиенти преди сключването на сделката. Ако са го направили, са длъжни да изпълнят обещанието си, тъй като в противен случай би било нелоялна практика, обясни Руменова.
И в двата случая обаче ще бъде необходимо да предоставим документ или доказателства, че дадената стока е закупена точно от този търговец. „Възниква въпросът как да поискаме касовата бележка от човека, който ни е поднесъл подаръка. В Испания, например, може да бъде издаден платежен документ, на който не фигурира цената и той се поставя при подаръка. Така, ако получателят реши да го върне или замени, има възможност да го направи, без непременно да разбере колко е струвал артикулът.“, посочи тя.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Безработицата в еврозоната остава на рекордно ниско ниво

Ежедневно вдишваме над 70 000 частици микропластмаса

Авангардно лечение върна зрението на мъж с генетично прогресивно ослепяване

Тръмп обяви въвеждането на 25% мито на вноса спрямо Индия

Жителите на ЕС внезапно започнаха да губят интерес към електромобилите

Какви са цените на хранителните стоки в европейските градове

Полша все по-често e обект на руски хибридни атаки

Европейско разследване: опасни играчки, козметика и аксесоари от Temu
