
Microsoft патентова персонализирана реклама в онлайн игри
- Гейминг индустрия
- Текст:

Корпорацията Microsoft патентова технология за таргетирана (насочена) реклама в игри, съобщава порталът VGtimes. Съдейки по описанието, се предлага да се поставят "ненатрапчиви" реклами на билбордове или на дрехите NPC във виртуалните светове.
Очевидно това се отнася за онлайн игрите или за такива, стартирани чрез фирмени стрийминг услуги. Предполага се, че системата ще анализира поведението на играча и ще му показва реклами, които ще се вписват в околната среда на играта, като същевременно ще бъдат и персонализирани.
Това не е първата подобна инициатива на Microsoft. Преди това компанията вече започна да събира данни за това дали за геймърите ще бъде интересна по-евтината версия на Xbox Game Pass, която ще показва реклами преди старта на играта. Тази форма на абонамент ще започне осигурява достъп до нови продукти чак след половин година, така че в началото ще може да се играе само в онлайн проекти.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Авангардно лечение върна зрението на мъж с генетично прогресивно ослепяване

Тръмп обяви въвеждането на 25% мито на вноса спрямо Индия

Жителите на ЕС внезапно започнаха да губят интерес към електромобилите

Какви са цените на хранителните стоки в европейските градове

Полша все по-често e обект на руски хибридни атаки

Европейско разследване: опасни играчки, козметика и аксесоари от Temu

Зеленски повиши пределната възраст за наемна служба във Въоръжените сили на Украйна

Премиерът на Полша донесе на заседание на правителството бойни части от дронове
