
Microsoft патентова персонализирана реклама в онлайн игри
- Гейминг индустрия
- Текст:

Корпорацията Microsoft патентова технология за таргетирана (насочена) реклама в игри, съобщава порталът VGtimes. Съдейки по описанието, се предлага да се поставят "ненатрапчиви" реклами на билбордове или на дрехите NPC във виртуалните светове.
Очевидно това се отнася за онлайн игрите или за такива, стартирани чрез фирмени стрийминг услуги. Предполага се, че системата ще анализира поведението на играча и ще му показва реклами, които ще се вписват в околната среда на играта, като същевременно ще бъдат и персонализирани.
Това не е първата подобна инициатива на Microsoft. Преди това компанията вече започна да събира данни за това дали за геймърите ще бъде интересна по-евтината версия на Xbox Game Pass, която ще показва реклами преди старта на играта. Тази форма на абонамент ще започне осигурява достъп до нови продукти чак след половин година, така че в началото ще може да се играе само в онлайн проекти.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

OpenAI изиска чатовете на майката на децата на Мъск и негови приближени лица

Аптеките в Германия се сблъскват с липса на медикаменти

Япония е рекордьор по столетници

Анонимна класация ще отличи „най-тъпото” използване на изкуствен интелект

Русия и Беларус подновиха военните учения „Запад“

Светът реагира на руското нахлуване с дронове над Полша

Албания първа в света назначи изкуствен интелект за министър

В какви продукти да инвестираме спестени левове в брой преди еврото?
