Стратегия за създаване на успешно съдържание

Стратегия за създаване на успешно съдържание Снимка: https://pixabay.com/

Тъй като маркетингът се развива към целенасочена, ориентирана към данни посока, по-важно от всякога е да се гарантира, че съдържанието ви има силно присъствие.

Много бизнеси, особено малките, се борят да поддържат стратегията си за маркетинг на съдържанието към клиентите им и потенциалните такива. С непрекъснато променящите се тенденции в социалните мрежи, инфлуенс маркетинга и останалите медии, може да е трудно да определим стратегията си, камо ли да я поддържаме актуална. Въпреки това, тъй като маркетингът се развива в целенасочено, ориентирано към данни поле, по-важно от всякога е да се гарантира, че съдържанието ви има силно присъствие.
 

Опитайте тези съвети, за да помогнете на стратегията си за съдържание да успее.

1. Използвайте редакционен календар.

Независимо дали го въвеждате в електронна таблица или използвате друг начин, добрият редакционен календар може да ви даде ясен фокус върху вашите цели за съдаване на съдържание и да ви помогне да ги постигнете. Добрите стратегии за съдържание са разнообразни, включват множество формати, като инфографика, видеоклипове, кампании в социални медии, блогове, прессъобщения и други. Използвайте редакторския календар, за да планирате кога искате да публикувате съдържание, но избягвайте да се фокусирате върху твърде много подробности. Така както темите могат да бъдат размествани, за да отговарят на тенденциите във вашата индустрия, форматите също могат да се променят или комбинират, ако това би работило във ваша полза.

2. Бъдете в крак с тенденциите.

Разберете какво се случва във вашата индустрия и споделете тези знания с аудиторията си чрез нови формати. Опитайте  да го направите чрез уебинар или предавайте на живо във Facebook. Създайте викторина или конкурс. Не се страхувайте от провал, когато опитвате нещо ново. Не всеки от начините ще е работещ сред вашата аудитория, но можете да научите много от кампаниите, които се оказват несполучливи. Никога не се знае кое съдържание ще стане популярно.

3. Инвестирайте в хората, които създават съдържание.

Да правиш всичко сам е невероятно трудно, затова е важно да имаш добър екип, който да те подкрепя. Наличието на силен екип ще позволи на работния процес да продължи, дори ако един от хората ви липсва. Изграждането на връзка с хората, които създават вашето съдържание, ви гарантира, че те разбират както идеята на вашата марка, така и целите, независимо дали са вътрешни или външни. Колкото по-дълго работят в компанията, толкова по-добро ще бъде съдържанието. Намерете хора, които създават съдържание, което най-добре представя вашата марка, и бъдете готови да изслушате техните идеи.

4. Анализирайте всичко.

Тъй като сега има толкова много данни, маркетолозите на съдържание имат неограничен достъп до тях, като това им помага да определят кое е работещо и кое не. Следете кога е публикувано съдържанието. Изпращайте напомняния на клиентите, които може да са пропуснали да го видят. Опитайте различни видове бюлетини, за да разберете при кой има по-добра скорост на отваряне. Прегледайте публикациите си в социалните медии и процента на ангажираност, за да разработите стратегия за всяка платформа, съобразена с тази аудитория. Често коригирайте стратегията си, за да елиминирате това, което не работи.

Наличието на добра стратегия за съдържание е от съществено значение за всеки бизнес. Преразглеждайки постоянно тази стратегия, ще имате по-голям шанс да постигнете целите си и да останете на прав път.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: