Стратегии за повишаване на търговията на дребно при онлайн пазаруването

Стратегии за повишаване на търговията на дребно при онлайн пазаруването

Във времена като сегашните търговци и потребители от целия свят са изправени пред много несигурности. Тъй като много търговски обекти са затворени, онлайн магазините стават основното място за пазаруване. Клиентите ги използват не само за да направят определена покупка, но и за да си осигурят своеобразна сигурност. Показваме ви 8 стъпки към по-успешната онлайн търговия. Не са прости, но пък са изпълними!

1. Определете приоритетите си

Огледайте вашия сайт и преценете дали има елементи, които биха повредили на имиджа ви или биха могли да направят пазаруването трудно или неприятно. Проверете как можете да направите сайта си по-ефективен и удобен за ползване. 

2. Оптимизирайте скоростта на уебсайта

Тъй като много физически магазини в момента са затворени, онлайн опциите са много по-използвани отпреди. Уверете се, че вашата платформа може да се справи с по-високия трафик и потребление. 

3. Направете процеса на плащане максимално опростен и удобен

77% от потребителите, използващи смартфони, са готови да направят определена покупка, ако това може да стане чрез мобилна версия на уебсайта, от който пазаруват, или от специализирано приложение. Можете да добавите и персонализиране при пазаруването - запомняне на последно разглежданите артикули или предпочитани стоки от съответния клиент. 

4. Използвайте технологиите, за да направите поддръжката по-удобна и лесна

Уверете се, че техниците и чатботовете в уебсайта работят добре, съобщават за промени, отговарят на клиентските въпроси и съдействат при необходимост. 

5. Публикувайте важни съобщения на главната страница на сайта

Важно е да общувате с клиентите си. Обръщайте се към тях спокойно и неформално. Информирайте ги за всичко, което би могло да бъде важно за тях. 

6. Споделяйте за нови предложения и актуални намаления

7. Креативни решения и подходяща медийна стратегия

Обновявайте съдържанието си, за да привлечете нови клиенти. 

8. Направете еднаква реклама за всички платформи

Важно е как ще бъдете запомнени. Създайте отличаващо се съобщение, което да е достъпно на много места. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: