Социалните медии в борба с Covid-19
- Важно от "Икономика"
- Източник: www.thehindubusinessline.com
- Автор:
Снимка: www.wikipedia.org
Избухването на пандемията Covid-19 доведе до строги мерки за социална изолация. А това - до
засилена употреба на платформите на социалните
медии. От своя страна социалните
платформи са дотатъчно зрели и също са ефективно средство за подпомагане
на усилията, положени от човечеството.
Предлагаме ви преглед на някои от водещите социални медии, които се включиха в борбата срещу новия коронавирус:
Facebook
Гигантът на социалните медии Facebook пусна специализиран „Коронавирус (Covid-19) Информационен център“, който твърди, че обслужва „цялата информация“ за пандемията на едно място. Информационният център на Facebook има актуализации от здравни организации като Световната здравна организация (СЗО) и Министерството на здравеопазването и семейните грижи. Извеждат се съвети как да опазим себе си и тези около нас.
Facebook също така помага на хората с „начини да се справят с това да останат у дома“. Платформата допълнително подпомага събирането на средства за СЗО.
Twitter
Сайтът за микроблогинг се фокусира върху предоставянето на специфична за всяка държава информация за пандемията. В стремежа си да прави проверка за фалшивите новини, Twitter предлага опция за директно сърфиране чрез туитове от властите, включително Кабинета на министър-председателя и Министерството на здравеопазването и семейните грижи.
Дори преди да влезете в Twitter, можете да преминете към секцията „Covid-19 LIVE“. Акцентът е върху популяризирането на хаштаги от властите, включително СЗО.
Instagram
Приложението за споделяне на снимки и видео се фокуса върху подкрепа на социалното дистанциране и самоизолация.
Една от най-забележителните стъпки, предприети от приложението, е забраняването на търсенето на Covid-19 AR ефекти. Приложението също е настроило своя алгоритъм, за да гарантира, че информацията за Covid-19 от съответните източници се появява в горната част на емисията му. Тези източници включват СЗО и здравните министерства на различни страни.
Освен това приложението насърчава своите потребители да останат в домовете си. За целта те предлагат стикери „стой у дома“ и въведоха инструмент за сърфиране в Instagram заедно с приятели през видео чат.
Likee
Кратката видео платформа предприе няколко инициативи за повишаване на осведомеността за новия вирус, започвайки с пускането на табло, показващо данни на Министерството на здравеопазването и семейните грижи и Световната здравна организация.
LinkedIn
LinkedIn, социалната медия за професионалисти, създаде страница „Новини и ресурси за коронавирус“. Така формулираната от редакторите на LinkedIn страница съдържа актуализации относно пандемията. Освен това там ще откриете съвети и ресурси за преминаване през кризата Covid-19. Допълнително можете да намерите и най-новите вести от официални източници на информация и да направите кръстосана проверка на източниците.
Предлагаме ви преглед на някои от водещите социални медии, които се включиха в борбата срещу новия коронавирус:
Гигантът на социалните медии Facebook пусна специализиран „Коронавирус (Covid-19) Информационен център“, който твърди, че обслужва „цялата информация“ за пандемията на едно място. Информационният център на Facebook има актуализации от здравни организации като Световната здравна организация (СЗО) и Министерството на здравеопазването и семейните грижи. Извеждат се съвети как да опазим себе си и тези около нас.
Facebook също така помага на хората с „начини да се справят с това да останат у дома“. Платформата допълнително подпомага събирането на средства за СЗО.
Сайтът за микроблогинг се фокусира върху предоставянето на специфична за всяка държава информация за пандемията. В стремежа си да прави проверка за фалшивите новини, Twitter предлага опция за директно сърфиране чрез туитове от властите, включително Кабинета на министър-председателя и Министерството на здравеопазването и семейните грижи.
Дори преди да влезете в Twitter, можете да преминете към секцията „Covid-19 LIVE“. Акцентът е върху популяризирането на хаштаги от властите, включително СЗО.
Приложението за споделяне на снимки и видео се фокуса върху подкрепа на социалното дистанциране и самоизолация.
Една от най-забележителните стъпки, предприети от приложението, е забраняването на търсенето на Covid-19 AR ефекти. Приложението също е настроило своя алгоритъм, за да гарантира, че информацията за Covid-19 от съответните източници се появява в горната част на емисията му. Тези източници включват СЗО и здравните министерства на различни страни.
Освен това приложението насърчава своите потребители да останат в домовете си. За целта те предлагат стикери „стой у дома“ и въведоха инструмент за сърфиране в Instagram заедно с приятели през видео чат.
Likee
Кратката видео платформа предприе няколко инициативи за повишаване на осведомеността за новия вирус, започвайки с пускането на табло, показващо данни на Министерството на здравеопазването и семейните грижи и Световната здравна организация.
LinkedIn, социалната медия за професионалисти, създаде страница „Новини и ресурси за коронавирус“. Така формулираната от редакторите на LinkedIn страница съдържа актуализации относно пандемията. Освен това там ще откриете съвети и ресурси за преминаване през кризата Covid-19. Допълнително можете да намерите и най-новите вести от официални източници на информация и да направите кръстосана проверка на източниците.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Сенатът на САЩ подкрепи закона за следене на чужденци
Нидерландия официално спира сондажите в гигантското газово находище в Гронинген
Китай ще извърши най-голямата от десетилетие реорганизация на армията
Големите социални платформи и търсачки ще тренират за европейските избори
Украински военни хакнаха терминали на Starlink заради безплатен достъп до Интернет
Компания предложи да създава цифрови клонинги на хора за различни нужди
Цената на петрола расте, след като САЩ потвърдиха удара на Израел срещу Иран
За двоен стандарт ли говори „сладкият” скандал с Nestlé?
Google доказа връзката на Русия с кибератаки в много страни по света
КЕШ клуб
300
3 000
30 000