Сексуалната рекламна кампания на Серина Уилямс

Сексуалната рекламна кампания на Серина Уилямс Снимка: Hello.ru

Спортистката демонстрира атлетична фигура дори в реклама на обувки.
23-кратната победителка в турнирите от Големия шлем, четирикратна олимпийска шампионка, бивша първа ракета на света - Серина Уилямс, стана новият посланик на американската луксозна марка за обувки Stuart Weitzm”

Доказателство за това беше първата рекламна кампания с участието на спортист, автор на която е американският фотограф Итън Джеймс Грийн. 



На черно-бели фотографии Серина позира в цял бански костюм със смело деколте, в съчетание с бяло яке или сако. 
Сандали, обувки и лофери от новата колекция „Stuart Weitzman" красят краката на тенисистката. 



Според Уилямс снимките от кампанията са направени в началото на годината, но те са видели светлината едва сега. „Ние работихме и завършихме този проект със Стюарт Вайцман в началото на годината. Сега не можем да го крием! Надявам се, че можем да споделим посланието си за надежда и оптимизъм.” 



Освен това на своята страница в Instagram Серина обяви началото на сътрудничество с организацията Vital Voices, която е посветена на защитата и овластяването на жените. 
Дойде време да се съсредоточим върху напредването и вярването в най-доброто. Искам жените от всички поколения да бъдат вдъхновени, стъпка по стъпка.” 



Сега Уилямс, подобно на други тенисисти, очаква края на пандемията, както и възобновяването на тенис сезона - според експерти това ще се случи не по-рано от юли. 
Серина е в самоизолация и поддържа физическа подготовка у дома - тя вече сподели видеоклипове с последователи, където сама играе тенис, а също така практикува йога.
 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: