Рецепта за играждане на бранд: ключови съставки

Рецепта за играждане на бранд: ключови съставки Снимка: https://pixabay.com/

Има стотици, ако не и хиляди маркетинг експерти, които ще ви обяснят как да изградите вашата марка, като стъпка по стъпка очертавате техническите подробности на ефективните маркетингови стратегии.

Техническите неща са важни и ценни за брандирането, но невинаги се говори за ключовите елементи от изграждането на бранда.

Брандирането не се отнася само до техническите характеристики и дизайна. Става въпрос за това как се представяте на света с уникалния си принос.

Това, което най-много цените в живота и бизнеса, трябва да ви послужи като ориентир и при изграждането на вашия бранд. Това са неща като почтеност, автентичност, деликатност и т.н.

Тази стратегия е работеща, защото вашата марка не е нещо различно от вас. Тя е това, което сте, този, който се стремите да станете, начинът, по който другите ви виждат.

Ако сърцето и душата ви не произлизат от вашата марка, вие правите нещо нередно. Всеки може да предложи продукт или услуга, но никой не може да го предложи така, както вие.

Ето кои са ключовите съставки за изграждането на марка, която си заслужава.

Автентичност

Работете над себе си и по-конкретно над личността си, за да изградите позицията си в обществото. Развивайте личностните си качества и ги предайте през призмата на вашата марка. Бъдете автентични. Хората в крайна сметка ще забележат, ако се опитвате да си приписвате качества, които не притежавате. Същото се отнася и за бранда ви. Защото не можете да бъдете никой друг освен този, който сте в действителност.

Уязвимост

Колкото по-уязвими сте, толкова по-голям е вашият принос. Знам, че това звучи контраинтуитивно, но нека да обясним.

Хората често бъркат идеята за уязвимост със слабост, когато всъщност става дума за това да бъдем истински и отворени. Може да не искате да разкривате вашите борби, грешки, неуспехи или тайни, защото смятате, че трябва да изглеждате като човек, който се справя с всичко. Но в края на краищата никой не е способен на това. Същността на уязвимостта е споделянето и свързването. Ако се замислите, всичко, което наистина трябва да дадем на света, е това, което е вътре в нас.

Почтеност

Докато не изясните какво предлагате, като получите обратна връзка от вашата аудитория и хората, които обслужвате, няма да можете да развиете ефективно марката си. Почтеността означава да бъдеш верен на думата си и да правиш това, което казваш, че ще направиш. Това означава лоялност, честност и последователност.

Връзки

Това може би е най-важното парче от пъзела. Хората правят бизнес най-добре с тези, които познават, харесват и на които имат доверие. Култивирайте стабилна връзка с клиентите и аудиторията, като разчитате на вашата автентичност, уязвимост и почтеност. Вслушайте се в техните нужди и ги приведете в съответствие с вашата споделена визия за техния успех.

С голямо внимание към развитието и изразяването на вашите принципи и уникален глас ще откриете, че хората са по-малко привлечени от външния вид на вашата марка. Все повече и повече те ще идват при вас.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: