Кой малък бизнес създава най-много милионери?
- Важно от "Икономика"
- Автор:
Снимка: pixabay
Този въпрос ще бъде особено важен в седмиците, идващи след COVID-19.
Отговорът е прост. Бизнесът, който прави най-много милионери, е този, който облекчава болката, повишава удоволствието или опростява живота.
За да разберем тази концепция, нека разгледаме известната пирамида на потребностите на Abraham Maslow.
Основни нужди
Ако се огледате, има много човешки страдания навсякъде около нас. Хората изпитват болка поради безброй проблеми като липса на храна, вода, подслон, безопасност, лошо здраве и т.н. Както можете да видите на диаграмата, пирамидата е по-широка в долната си част и става по-тясна, докато стигнем до върха. Това ясно показва, че основните потребности на човека имат най-голямо търсене. Никой никога не е успял да задоволи огромното търсене на основни човешки нужди. Ако можете, позиционирайте се в някой сектор от този сегмент на пирамидата, за да задоволите първо своите физиологически потребности (напр. хранителен павилион, подслон, лекарства и др.).
Психологически нужди
Психологическите нужди (секс, любов, връзки, комуникация и т.н.) са следващи в йерархията на потребностите. Ето защо порнографската индустрия расте експоненциално от година на година. Това обяснява също защо социалните мрежи като Facebook, Twitter, WhatsApp и Instagram са направили основателите си милиардери.
Нужди от самоизграждане
Нуждите за самореализация се задоволяват последни, след като всички останали човешки потребности са изпълнени. Успехът, богатството, кариерата, амбицията, статутът, личностното развитие са някои примери за нужди за самоизграждане. Търсенето на човешки потребности намалява, когато човек се изкачва нагоре в йерархията на потребностите.
Следователно можете да достигнете статуса на милионер далеч по-бързо, ако създадете малък бизнес, който задоволява най-основните човешки нужди.
За да разберем тази концепция, нека разгледаме известната пирамида на потребностите на Abraham Maslow.
Основни нужди
Ако се огледате, има много човешки страдания навсякъде около нас. Хората изпитват болка поради безброй проблеми като липса на храна, вода, подслон, безопасност, лошо здраве и т.н. Както можете да видите на диаграмата, пирамидата е по-широка в долната си част и става по-тясна, докато стигнем до върха. Това ясно показва, че основните потребности на човека имат най-голямо търсене. Никой никога не е успял да задоволи огромното търсене на основни човешки нужди. Ако можете, позиционирайте се в някой сектор от този сегмент на пирамидата, за да задоволите първо своите физиологически потребности (напр. хранителен павилион, подслон, лекарства и др.).
Психологически нужди
Психологическите нужди (секс, любов, връзки, комуникация и т.н.) са следващи в йерархията на потребностите. Ето защо порнографската индустрия расте експоненциално от година на година. Това обяснява също защо социалните мрежи като Facebook, Twitter, WhatsApp и Instagram са направили основателите си милиардери.
Нужди от самоизграждане
Нуждите за самореализация се задоволяват последни, след като всички останали човешки потребности са изпълнени. Успехът, богатството, кариерата, амбицията, статутът, личностното развитие са някои примери за нужди за самоизграждане. Търсенето на човешки потребности намалява, когато човек се изкачва нагоре в йерархията на потребностите.
Следователно можете да достигнете статуса на милионер далеч по-бързо, ако създадете малък бизнес, който задоволява най-основните човешки нужди.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Компания предложи да създава цифрови клонинги на хора за различни нужди
Цената на петрола расте, след като САЩ потвърдиха удара на Израел срещу Иран
За двоен стандарт ли говори „сладкият” скандал с Nestlé?
Google доказа връзката на Русия с кибератаки в много страни по света
Израел нанесе ответен удар на Иран
Аржентина иска сътрудничество с НАТО като глобален партньор
Легендарната някога Toshiba ще уволни 5 хиляди души в Япония
Международна полицейска акция разби глобална кибербанда за финансови измами
С 19,7% са се увеличили разходите на домакинствата през 2023 г.
КЕШ клуб
300
3 000
30 000