Как красотата стана една от водещите теми в Twitter

Как красотата стана една от водещите теми в Twitter Снимка: Photo by kevin laminto on Unsplash

Макар че феновете на красотата обичат да споделят съвети и тенденции в снимки и видеоклипове, разговорите за красотата са също толкова популярни.


Именно това предполага внушителният брой туитове, свързани с красотата между юли 2019 г. и юли 2020 г. Те възлизат на около 118,4 милиона публикации на всички езици, според първия доклад #BeautyTwitter, извършен от социалната мрежа в партньорство със Sprinklr. Гримът се откроява като най-горещата тема, докато Джефри Стар е инфлуенсърът с най-голям брой ангажименти, изпреварвайки Ким Кардашиян.


За първия си доклад #BeautyTwitter социалната мрежа обедини усилията си със Sprinklr, за да анализира 400-те най-големи глобални акаунта на марки и влиятелни лица в тази област, както и топ 250-те хаштага, свързани с красотата, на всички езици, между юли 2019 г. и юли 2020 г.


Според доклада САЩ застават начело в списъка на страните, които говорят най-много за красотата (58 процента), преди Великобритания, Нигерия, Франция, Испания, Канада, Тайланд и Индонезия. Гримът и козметиката се открояват също като най-обсъжданите теми за красота в Twitter (26,1%), с ясна преднина пред грижата за кожата (13,9%), „любов към косата" (5,3%), грижа за косата (3,8%) и антистареене (3,5%). По подобен начин най-популярният хаштаг е „#Makeup", според глобалния доклад.


Следователно не е толкова изненадващо, че най-добрите инфлуенсъри за красотата, водещи най-много разговори, са главно ентусиасти на грима. Джефри Стар оглавява списъка с 96,6 милиона ангажимента, изпреварвайки един от най-проследяваните инфлуенсъри в света Ким Кардашиян (54,9 милиона ангажимента).


Пандемията COVID-19, която удари в началото на 2020 г., разтърси света на тенденциите в красотата. Когато бяха въведени мерки за социално дистанциране, отначало потребителите на Twitter се паникьосаха от идеята да не могат повече да имат достъп до определени услуги за красота.


Но след известно време те бяха твърде доволни да се откажат от грима си и да се обърнат към грижа за кожата и естествени вдъхновения. В САЩ туитовете, свързани с естествената красота, са се увеличили с 23% през първата половина на 2020 г.


„#Skincare“ беше най-използваният хаштаг по време на пандемията COVID-19. По отношение на естествената красота „естествената коса“ е посрещната с най-голям ентусиазъм, дори и да не беше единствената гореща тема. Потребителите на Twitter също говориха много за хидратанти, продукти против стареене и етично произведени продукти.


В доклада се посочва още, че сряда е денят, в който се виждат най-много туитове за красота, а марката с най-много ангажименти е ColourPop Cosmetics.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: