Google: Продължава ли да е активен българинът

Google: Продължава ли да е активен българинът Снимка: pixabay.com

Доклад от 02 август 2020 г.

Продължаваме да следим докладите на Google Inc. относно мобилността на българите в различни пространства. Ето какво сочат последните данни от 2 август:

 





 

1. В началото на август посещаемостта на търговски места и места за отдих и забавления е нараснала със 7% от края на юли.

 

2. Посещенията на пазари, хранителни стоки и аптеки са се увеличили с още 7% от миналия месец.

 

3. Посетителите на паркове и открити общински и обществени места са се увеличили драстично със 74%, което е най-високата досега стойност, отчетена от последните няколко месеца.


 


 

4. Посещенията на възлови транспортни места също са се увеличили значително с 12%.

 

5. Посещаемостта на работните пространства е нараснала с още 7% от края на месец юли и с 28% от началото на предходния месец.

 

6.  Жилищните пространства са опустели с още 5% от края на юли.

 

 

От направения анализ може да се заключи, че в периода между 25 юли и 2 август най-значителна промяна в мобилността на хората е настъпила в парковете, търговските места и местата за отдих и забавление и работните места. Това рязко повишение в посещаемостта на парковете може да е свързано с климатичните условия и туристическия сезон. В допълнение, нарасналият брой на посетители в търговски места и места за отдих и забавления може да се дължи на гостуващи посетители, бизнесмени или туристи в страната ни, което също да се е отразило върху посещаемостта на работни пространства. А понижената стойност на посещения в жилищните пространства може да се дължи на все още летуващи семейства и хора в отпуск и отчасти на високите температури и юлски жеги типични за сезона, които възпират придвижването на хора по тези места. 


 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: