Facebook и Ray-Ban си партнират за създаване на първите смарт-очила

Facebook и Ray-Ban си партнират за създаване на първите смарт-очила Снимка: pixabay.com

Компанията разкри и новия си план „Ария".

Facebook обяви, че ще влезе в партньорство с Luxottica, производителя на Ray-Ban, за да разработят и пуснат на пазара първия чифт смарт-очила през 2021 г.

След като прекарах време с екипа им и посетих фабриката им, знаех, че те са правилният партньор за нас, за да успеем да срещнем най-добрите технологии с най-добрите очила“, заяви изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг в пряко излъчване по Facebook Connect, онлайн събитие на компанията за свои продукти.

Facebook и Luxottica ще направят очилата като част от многогодишно партньорство, за което беше съобщено за първи път от CNBC миналата година.

Все още не мога да навлизам в пълни подробности за продукта, но те наистина са следващата стъпка по пътя към очилата с добавена реалност - каза Зукърбърг. - И също така изглеждат доста добре."

Зукърбърг също обяви, че планират да пуснат в действие план „Ария", изследователско устройство, което компанията ще използва, за да се обучи, докато разработва потребителските си смарт-очила.

 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: