5 съвета за печелене на клиенти по телефона

5 съвета за печелене на клиенти по телефона Снимка: https://pixabay.com/

Когато говорите по телефона с потенциалните си клиенти, се нуждаете от тези умения, за да реализирате продажбите, към които се стремите.

Убеждаването на потенциални клиенти по телефона може да не е толкова просто, колкото си мислите. Имате редица конкуренти, предлагащи един и същ продукт. Като правило, телемаркетингът трябва да презентира характеристиките на своята марка достатъчно ясно на клиентите. Въпреки това основният проблем при повечето неуспешни телемаркетинг кампании е, че агентите не са в състояние да изпратят съобщението си до клиентите по правилния начин. Тук ще откриете няколко основни съвета за продажба, които ще засилят вашите умения в сферата на телемаркетинга.

1. Бъдете уверени.

Независимо дали имате работа с входящи или изходящи, останете уверени. Клиентите могат да идентифицират автентичността на марката по тона на агента, с когото разговарят. Представете автентичността на вашия продукт с авторитет. Когато имате продукт, продавайте го смело. Ако изпитвате колебание или страх от забележки, които клиентът може да отправи, това би могло да ви спъне по пътя към реализирането на продажба. Възможно е да не успеете да създадете желаното въздействие върху съзнанието на потенциалните клиенти. Ако се колебаете, правите не само лошо впечатление като търговец, но и принизявате марката, която представлявате. Използвайте сценарий, ако е необходимо, но не забравяйте да звучите естествено.

2. Поддържайте естествен тон по време на разговора.

Един от най-често срещаните проблеми при телемаркетинг агентите е, че те не звучат естествено. Може да отнеме време, докато научите характеристиките на продукта и да свикнете със сценария, но ако говорите с естествен тон, ще отговорите на запитванията на клиентите с лекота. Често отнема твърде много време, за да отговорите на повечето въпроси. Опитните купувачи разбират, че или съставяте история, или четете от сценарий, което ги отблъсква. Професионалистите, които предлагат подобен тип услуги, винаги поддържат естествен тон и никога не звучат роботизирани по време на разговора с клиент.

3. Слушайте клиентите си.

Телемаркетинг търговците често изказват собственото си мнение преди клиентите, за да ги провокират в задаването на съответните въпроси. Проблемът с тези агенти е, че те слушат по-малко проблемите, с които се сблъскват клиентите, и са по-заинтересовани от продажбата на продукта. Това не оставя приятно впечатление у вашите клиенти. Идеалният подход е да изслушате мнението на клиента и след това да представите предимствата на вашия продукт. Представете продукта си на клиента и чуйте какво ви казва.

4. Не предполагайте.

Телемаркетинг агентите често завършват изреченията на клиентите по начин, който не съответства на мнението на отсрещната страна. Това вреди на връзката между клиента и агента. Не забравяйте, че всеки клиент е уникален и опитът им в използването на конкретен продукт може да не е подобен на другите хора. Слушайте какво говорят и се старайте да не прекъсвате речта им. Това влошава имиджа ви като агент на компанията и клиентът може да прекрати разговора.

5. Направете вашия разговор интересен.

Качествените разговори наистина продават. Трябва да елиминирате всички видове „пълнеж” от обажданията си. Вербалните тикове като „о“ и „ах“ намаляват качеството на разговорите. Вместо това трябва да използвате смислени думи, които осигуряват солидна подкрепа на вашата логика. След като клиентът ви приключи с изказването си, трябва да помислите какво можете да кажете и какво би оставило приятно впечатление в съзнанието му.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: